AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Det skulle jhu vara konstigt om Donald Love kom med i GTA SA för han dog väll i GTA III ? Nej nej, han försvann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 men lilla vän... GTA:SA utspelar sig fortfarande före GTA:III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag hoppas verkligen Donald kommer tillbaka. Jag vill nämligen veta varför han försvann i slutet på 3:an. Min teori är ju den att Love tror sig mörda Carrington i SA(Men han överlever)och man hör någon gång i slutet att han svär på att han ska hämnas på Donald. Hur ska vi kunna få reda på vad som hände med honom när SA utspelar sig före GTA3? Men visst vill vi ha med Donald! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jo det vore kul om han var med men nää , alltså GTA SA utspelar sig EFTER GTA III ! Det är jhu 90 talet i SA o 70 talet i GTA III eller hur ? eller jag har jag fel nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 ja du har fel. gta 3 utspelar sig typ runt 2000.. iaf vad jag har hört.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jo det vore kul om han var med men nää , alltså GTA SA utspelar sig EFTER GTA III ! Det är jhu 90 talet i SA o 70 talet i GTA III eller hur ? eller jag har jag fel nu ? Ja du har jättefel..Det är som Rockaway sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag hoppas verkligen Donald kommer tillbaka. Jag vill nämligen veta varför han försvann i slutet på 3:an. Min teori är ju den att Love tror sig mörda Carrington i SA(Men han överlever)och man hör någon gång i slutet att han svär på att han ska hämnas på Donald. du lär inte få veta vad som hände efter 3:an för den utspelade sig i nutid då den kom(2001) och SA utspelar i början av 90-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Måste bara fråga, men jag måste ha glömt vem Donald va i VC, när va han med i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Porre Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 nee..! han försvann väll bara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Han satt i limon med Avrie Carrington, han fick höra rätt fina saker! Iaf så va han nån slags lärling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Porre Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Redigerad 11 oktober, 2004 av Gta_Porre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 nee..! han försvann väll bara?? Nej han va med i VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jaha, va det han, som satt med cowboy gubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 E ni konstiga eller..... VC utspelar sig juh typ 86 3:an cirka 1999/2000 och SA i början av nittio!!! finns nästan ingen möjlighet alls att man får reda på varför han försvinner i 3:an... Lär er ordningen annars så kommer ni juh ingen vart när ni diskuterar.... Personligen så hoppas jag på att Tommy V finns i bakgrunden och att colonel Cortez (juan garcia cortez) finns i SA, men donald vore juh skam om dom tog bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 sa utspelar sej efter 94, på en av teaser-sidorna så står det att en rappare släpptesitt album 94, och teaser-sidan kan ju inte "utspela" sej efter spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 E ni konstiga eller..... VC utspelar sig juh typ 86 3:an cirka 1999/2000 och SA i början av nittio!!! finns nästan ingen möjlighet alls att man får reda på varför han försvinner i 3:an... Lär er ordningen annars så kommer ni juh ingen vart när ni diskuterar.... Personligen så hoppas jag på att Tommy V finns i bakgrunden och att colonel Cortez (juan garcia cortez) finns i SA, men donald vore juh skam om dom tog bort! tjah, men ändå, vem vet, man kanske får reda på lite mer bakgrundshistoria om vad det är som kan ha gjort att han försvann... Har för mig att han försvann efter att man gett honom en box eller ask av nåt slag, kanske den kan komma att vara med igen? Vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 men era pantade jävlar som säger att SA är före GTA III, det vet han väll! man kan väll ändå få information om vad som kan hända iframtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 men era pantade jävlar som säger att SA är före GTA III, det vet han väll! man kan väll ändå få information om vad som kan hända iframtiden? Lunga ner dig. Han visste ju inte de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Lunga ner dig. Han visste ju inte de. nä men om man har någon form av hjärna kan man kanske läsa igenom Funnys inlägg och fatta vad han menar istället för att leka besserwisser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 nä men om man har någon form av hjärna kan man kanske läsa igenom Funnys inlägg och fatta vad han menar istället för att leka besserwisser De finns ändå ingen anledning för personangrepp, skärp dig! Off-topic: Slipknot - Duality, kunglåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts