Jump to content

Donald Love

stuffat
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hoppas verkligen Donald kommer tillbaka.

Jag vill nämligen veta varför han försvann i slutet på 3:an.

Min teori är ju den att Love tror sig mörda Carrington i SA(Men han överlever)och man hör någon gång i slutet att han svär på att han ska hämnas på Donald.

Carrington? Vem är det? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas verkligen Donald kommer tillbaka.

Jag vill nämligen veta varför han försvann i slutet på 3:an.

Min teori är ju den att Love tror sig mörda Carrington i SA(Men han överlever)och man hör någon gång i slutet att han svär på att han ska hämnas på Donald.

En jävligt intressant tanke som lätt kn utveklas av R* nu i SA.

Ett av mina bästa minen av VC var när man såg Donald för fförsta gången och sen när man hörde att han hade tagit citatet direkt ifrån carrington... nice som få

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kan säga att jag spelat med hjärtat och vet vilka de flesta av huvudkaraktärerna är, men nu blev jag mäkta nyfiken om vilket citat du syftar på :P

GTA III:

Donald Love: "Nothing drives down real-estate prices like a good old fashioned gang war, apart from an outbreak of plague... but that might be going too far in this case"

Vice City:

Avery Carrington: "Donald, you just shut up and listen, and you might learn something.

Now, nothing brings down real estate prices quicker than a good old-fashioned gang war

except maybe a disaster, like a biblical plague or something, but, that may be going too far in this case.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor