stuffat Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 vet inte om detta har skrivigts innan.. men jag sitter och funderar om Donald Love kommer att vara med. Han är ju med i både vice city och Gta 3. så han borde ha haft någon karriär där mellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 skulle inte förvåna mig om han kom med... för de sa ju att karaktärer från de tidigare GTA spelen skulle återvända i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Den som lever får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Skit samma..! någon borde stänga tråden..! den leder ingen vart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 plus..! vem i helvete e done love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Undrar jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Har ni spelat något tidigare GTA-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Har ni spelat något tidigare GTA-spel? ja såklart men man kan ju OMÖJLIGT komma i håg alla karaktärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 donald love är en av de sista uppdragsgivarna i GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 ingen som har spelat både GTA III och VC med hjärta har glömt Donald love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 ingen som har spelat både GTA III och VC med hjärta har glömt Donald love Nepp det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag hoppas verkligen Donald kommer tillbaka. Jag vill nämligen veta varför han försvann i slutet på 3:an. Min teori är ju den att Love tror sig mörda Carrington i SA(Men han överlever)och man hör någon gång i slutet att han svär på att han ska hämnas på Donald. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag hoppas verkligen Donald kommer tillbaka. Jag vill nämligen veta varför han försvann i slutet på 3:an. Min teori är ju den att Love tror sig mörda Carrington i SA(Men han överlever)och man hör någon gång i slutet att han svär på att han ska hämnas på Donald. Carrington? Vem är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag hoppas verkligen Donald kommer tillbaka. Jag vill nämligen veta varför han försvann i slutet på 3:an. Min teori är ju den att Love tror sig mörda Carrington i SA(Men han överlever)och man hör någon gång i slutet att han svär på att han ska hämnas på Donald. En jävligt intressant tanke som lätt kn utveklas av R* nu i SA. Ett av mina bästa minen av VC var när man såg Donald för fförsta gången och sen när man hörde att han hade tagit citatet direkt ifrån carrington... nice som få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jag kan säga att jag spelat med hjärtat och vet vilka de flesta av huvudkaraktärerna är, men nu blev jag mäkta nyfiken om vilket citat du syftar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Carrington? Vem är det? AVERY Carrington (snubben med limousinen i VC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jag kan säga att jag spelat med hjärtat och vet vilka de flesta av huvudkaraktärerna är, men nu blev jag mäkta nyfiken om vilket citat du syftar på GTA III: Donald Love: "Nothing drives down real-estate prices like a good old fashioned gang war, apart from an outbreak of plague... but that might be going too far in this case" Vice City: Avery Carrington: "Donald, you just shut up and listen, and you might learn something. Now, nothing brings down real estate prices quicker than a good old-fashioned gang war except maybe a disaster, like a biblical plague or something, but, that may be going too far in this case. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Stog de inte nånstan att han skulel komma med? eller va de fejk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Avery är ju bekräftad, så då kanske Donald får sin hämnd! Hoppas det, Donald Love är inte direkt en av mina favoritkaraktärer. We have no love for Donald Love! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Det skulle jhu vara konstigt om Donald Love kom med i GTA SA för han dog väll i GTA III ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts