Gudfar Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) Ska nån av er fuska i San andreas?? inte då jag iaf Redigerad 10 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 1. Välkommen till forumet(Du är ny här va?) 2. Skriv denna tråd i San Andreas-delen av forumet 3. Det finns redan en sån här tråd 4. Nej jag kommer inte att fuska. Ha en bra kväll min herre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nej, jag kör hardcore! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Alltså DET FINNS INGET VÄRRE än fuskare på GTA!!!!!!! Jag blir så grymt ledsen när jag suttit och kört ett långt race eller precis hittat det sista "hidden packages" så kommer det nån som laddat ner det och alltså har fuskat!! Alla som fuskar borde allvarligt hamna på ungdomsanstalt eller ännu värre få sitt GTA beslagtaget i typ 2dagar! Redigerad 11 oktober, 2004 av gtalover87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 det finns inget värre än nöwbs som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Alltså DET FINNS INGET VÄRRE än fuskare på GTA!!!!!!! Jag blir så grymt ledsen när jag suttit och kört ett långt race eller precis hittat det sista "hidden packages" så kommer det nån som laddat ner det och alltså har fuskat!! Alla som fuskar borde allvarligt hamna på ungdomsanstalt eller ännu värre få sitt GTA beslagtaget i typ 2dagar!!! jo ja vet en ska som e värre än fusk: folk som inte har nått liv o bara klagar på andra om att dom borde göra si och dom borde göra så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 det e nog lite oundviklitt att inte fuska en enda gång jag kommer nog att fuska nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 det e nog lite oundviklitt att inte fuska en enda gång jag kommer nog att fuska nån gång tyyyyp ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jo, när jag tänker efter så fuskade jag faktiskt för att klara The Exchange i GTA3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim-Tim Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 hmm.....kanske när man har varvat eller då man lirar med polare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Ska nån av er fuska i San andreas?? inte då jag iaf Herre gud är jag den enda som ska klaga på hans(Gudfar) sig. När jag har en milimeter för stor sig så börjar alltid nån klaga. men ontopic nu: NEJ vadfan är det för roligt med att fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Tacka fan jag kommer fuska när jag klarat ut spelet och vill ha lite kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 fan jag fuskar (ärligt talat) ALLTID, ALLTID, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Mr gränd> då är du inte min vän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 fan jag fuskar (ärligt talat) ALLTID, ALLTID, then you are my brother, man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wailer Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Det förstör spelglädjen att fuska för att klara uppdrag, men ifall man har varvat ett spel är det ganska kul (i ett tag). Men ett spel blir mycket fortare tråkigt om man fuskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 tycker då att det e helt ok att fuska till sig lite tunga vapen o sånt om man bara ska ut på stan (i spelet asså ) o röja runt... ska man spela upppdragen däremot så fuskar då inte jag... om man inte kört fast och dör för åttamilonte gången förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 MEn de är på GTA man SKA FUNSKA!.-.i alla fall vapen,liv osv!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts