Siana Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jo, jag tänkte... Det har ju kommit många olika läskiga o överraskande saker, typ denna! Och eftersom massa moral-folk tar illa upp, för att "de inte blivit förvarnade" tänkte jag att man kan lägga dem här E de nån som vet vart den där som man ska finna fem fel finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 hahaha, hoppade till litta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 hahaha, hoppade till litta.. Jag vet Älskar sånna.... Men det finns en där de e typ finn fem fel, o den e asäcklig! Kan nån adressen till den? Denna tog jag ifrån topicen under; testa din mus presicion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) nu ska vi väll inte hålla på med hemskheter, när man kan sjunga kärlekssånger för varandra istället!! klicka! edit: stavfel Redigerad 10 oktober, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 nu ska vi väll inte hålla på med hemskheter, när man kan sjunga kärlekssånger för varandra istället!! klicka! edit: stavfel Haha den är bra, det var faktiskt den första sådan här jag såg . Och så den klassiska färgblindhetstestet, den har väl alla sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Colortest Finn Tre Fel Biverkningar: Diaré, Mardrömmar, Koma, Förlamning, Depression, Sömnlöshet, Datorfobi, Chock, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Colortest Finn Tre Fel Biverkningar: Diaré, Mardrömmar, Koma, Förlamning, Depression, Sömnlöshet, Datorfobi, Chock, osv. AAARGGGHHH!!!! Faan va läskig finn tre fel e första gången! Men de e läskigare när man inte vet att de e hemsketer på gång, men då kommer de ju massa moralgubbar på forumet o klagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Finns de inte nån hemsida som har en massa sånna??? Grötmannen: colortest var inte så läskig Finn tre fel äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Grötmannen: colortest var inte så läskig men det är ju trots allt en "hemskhet" och meller tog upp den så tänkte jag skulle lägga upp link till den oxå och tre fel är verkligen skitläskig hoppa till som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 men det är ju trots allt en "hemskhet" och meller tog upp den så tänkte jag skulle lägga upp link till den oxå och tre fel är verkligen skitläskig hoppa till som fan Första gången jag kollade på kärleksdikten var jag helt ensam hemma. Vill inte titta för jag är de nu med. Är de inte hon i exorcisten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Första gången jag kollade på kärleksdikten var jag helt ensam hemma. Vill inte titta för jag är de nu med. Är de inte hon i exorcisten? Ja, de e d... Men finn tre fel e värre! Grötmannen: Jag menade bara att den inte var så läskig. Särskilt eftersom att man såg att rutan man skulle fylla i var en länk, eftersom musen ändrades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wyatt_Earp Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 jag lurade min farsa att hitta dom tre felen han höll på att dö av hjärtattack annars brukar man höra från han "jag är inte rädd för nått" AHAHAHA fick han ska lura morsan nu me berättar hur det gick senare .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 jag lurade min farsa att hitta dom tre felen han höll på att dö av hjärtattack annars brukar man höra från han "jag är inte rädd för nått" AHAHAHA fick han ska lura morsan nu me berättar hur det gick senare .... Min farsa skulle nog också bli rädd... Min morsa skulle väl uppsöka sjukhus senare samma dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 nu ska vi väll inte hålla på med hemskheter, när man kan sjunga kärlekssånger för varandra istället!! klicka! edit: stavfel fyfan va jag blv rädd... Ska nog hålla mig borta från denna topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Men muff. Allt sånt där suger. Jag blir skiträdd av den där skiten... Första gången jag såg en sådan där var jag ungefär nio år. Fick mardrömmar. Jo, jag är seriös. Jo faktiskt. Jo. Jomen, det är ju sant. Jag svär. DET ÄR SANT ... Mm, jag är schizo. (Och stolt för det...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag blev asrädd av colortest. Jag märkte visserligen att muspekaren ändrades, men jag tänkte "äh, vafan..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag blev asrädd av colortest. Jag märkte visserligen att muspekaren ändrades, men jag tänkte "äh, vafan..." nejjj... den e inte läskig alls! Då ska du nog inte göra de andra (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 skulle inte den här topicen handla om hemskheter inte några töntiga sidor? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 skulle inte den här topicen handla om hemskheter inte några töntiga sidor? nej, den handlar om vad trådskaparen vill att den ska handla om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Finns de inte nån hemsida som har en massa sånna??? Grötmannen: colortest var inte så läskig Finn tre fel äger inte läskig!??!! aaaah HJÄRTATTACK!!! AAAA FYFAN!!! *KADUNK KADUNK KADUNK* edit: jag är lättskrämd jag vet! som när jag sov hos thotim.. vi hade spelat doomIII hela dagen och när jag skulle sova så hörsde jag kastruller trilla omkull på övervåningen!! aaaaah skräck skräck!!! fast det vara bara hans katter... men ändå!! Redigerad 15 oktober, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts