Wild_hawk Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 There's so much more to be revealed - There's even talk of a top-secret two-player mode. källa: http://www.gtasanan.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Om jag ska vara ärlig så tror jag inte 2player mode passar men jag vet ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 OMG Blir överlycklig om det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag skulle gissa på att de är rena spekulationer. Jag tror faktiskt inte att de kommer vara 2player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 tror inte det verkar gansa otroligt med 2player. och förresten då tror jag inte att R* hade hållit det hemligt så här länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Det kommer inte att finnas MP-stöd. Rockstar Games slog tydligt fast att det inte kommer att finnas MP-stöd för någon/några månader sedan och dom skulle aldrig ljuga för pressen. Alltså, det är falska rykten om inte Rockstar har ändrat sig i sista sekund, men jag tror knappast att man kan bygga in MP på bara någon månad... Så räkna inte med något MP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Precis, R* sparar nog på dom krafterna inför GTA: Crime Online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Det kommer inte att finnas MP-stöd. Rockstar Games slog tydligt fast att det inte kommer att finnas MP-stöd för någon/några månader sedan och dom skulle aldrig ljuga för pressen. Alltså, det är falska rykten om inte Rockstar har ändrat sig i sista sekund, men jag tror knappast att man kan bygga in MP på bara någon månad... Så räkna inte med något MP! Men dom kanske menar Co-op! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Co-op är MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Men genom split-screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) Inte helt omöjligt....med co-op då... Man får väll bara hoppas Redigerad 10 oktober, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Men genom split-screen? Fortfarande multiplayer! Så länge man är två eller fler personer som spelar med/emot varandra så är det MP Tror det skulle vara väldigt jobbigt för PS2:an att rita upp två olika miljöer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Vad synd... för PS2-spelarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Vad synd... för PS2-spelarna! PC-versionen kommer inte ha multiplayer-stöd, iofs så kanske det kommer en version för stöd med multiplayer från gänget bakom MTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Mm tänkte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Om det är sant blir jag mer än överlycklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 MP är MP, vare sig det är splitscreen eller online, och det är bekräftat att det INTE komemr MP, så räkna inte med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Som sagt, det är bättre R* satsar på ett stort Online GTA spel. Snarare än att kassta in det i SA. Om det skulle funnits skulle det varit avslöjat för ett tag sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Som sagt, det är bättre R* satsar på ett stort Online GTA spel. Snarare än att kassta in det i SA. Om det skulle funnits skulle det varit avslöjat för ett tag sen... Nää, "top secret" grejjor brukar inte alslöjas i första hand. De vill antagigen spara den bästa infon till sist... ...om det nu kommer nåt 2-spelar läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Läste du Hultans post? Det 100% att det inte kommer finnas MP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts