Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Ok, de finns många NFSU-topicar men ingen som jag tyckte passade och de som gjorde de var gamla. Jag är på banan där man kör 7 varv, det är helt omöjligt!!! Jag har försökt kanske 15 gånger men det går inte, det räcker med att snudda kanten en jävla gång så hamnar man 25 sekunder efter. Snälla hjälp. Fusk mottages också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Använd Acura RX?, de var med den jag klarade de där racet. Ledde alla varv! PS. Don't use cheats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 alltså jag TROR jag fattar vilken du menar jag klarade med trainer men jag hjälper dig inte du får hitta den själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Använd Acura RX?, de var med den jag klarade de där racet. Ledde alla varv! PS. Don't use cheats! Mm ok, min Skyline bara sladdar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Glömde en grej, när du svänger ska du bromsa annars krockar du in i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Glömde en grej, när du svänger ska du bromsa annars krockar du in i väggen. Jo, men bromsar jag så kör dom om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag har det på ps2, jag försökte tills jag blev galen, sen spelade jag typ inte på ett tag och sen gick det!! Men kolla bland bilarna tills du hittar den besta jag hadde en bättre än rx-7 /5 kommer inte i håg vilken men den finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Klarat den nu och några till . Har dock problem med en annan nu. Det är den man kör mot bara en för att bli 1:a. På sista varvet blir han helt plötsligt bättre än allt och drar ifrån som faen . Brukar leda med 5 sekunder men tappar alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Klarat den nu och några till . Har dock problem med en annan nu. Det är den man kör mot bara en för att bli 1:a. På sista varvet blir han helt plötsligt bättre än allt och drar ifrån som faen . Brukar leda med 5 sekunder men tappar alltid Använd Lancern. Den är asbra för detta endamålet. Se bara till att ta rätt väg i början av banan, för då är vinsten din ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Använd Lancern. Den är asbra för detta endamålet. Se bara till att ta rätt väg i början av banan, för då är vinsten din ! Ok ska försöka imorn Men vad får man för grejer när man klarar alla banor? Man har ju knappt några färger nu, + att det ska gå att få bättre axx och handling (vad jag förstått) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Ok, de finns många NFSU-topicar men ingen som jag tyckte passade och de som gjorde de var gamla. Jag är på banan där man kör 7 varv, det är helt omöjligt!!! Jag har försökt kanske 15 gånger men det går inte, det räcker med att snudda kanten en jävla gång så hamnar man 25 sekunder efter. Snälla hjälp. Fusk mottages också. Det är INTE omöjligt. Jag har klarat hela spelet! Men jag vet inte vilket lopp du menar. Kolla efter nån guide på nätet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Det är INTE omöjligt. Jag har klarat hela spelet! Men jag vet inte vilket lopp du menar. Kolla efter nån guide på nätet! Ok, tack alla . Klarat spelet nu. Blev ändå ganska besviken på de, trodde man skulle få fler stylinggrejer eller fullt i alla fält. Men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Ok, tack alla . Klarat spelet nu. Blev ändå ganska besviken på de, trodde man skulle få fler stylinggrejer eller fullt i alla fält. Men men... man får väll fler styling grejor ju mer "stil poäng" man får ??? lr har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riille Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag har klarat NFSU på både xbox och PC, Och tycker de är himlans kul Men jag råder dig till att inte använda fusk. Inte lika kul då Tyvär vet jag inte riktigt vilken bana du menar också satt jag kan inte hjälpa dig med de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag har klarat NFSU på både xbox och PC, Och tycker de är himlans kul Men jag råder dig till att inte använda fusk. Inte lika kul då (:!!! Tyvär vet jag inte riktigt vilken bana du menar också satt jag kan inte hjälpa dig med de. Som jag skrev i någon post tidigare så har jag klarat spelet utan fusk nu Men man får bara massa vinyler nu ju Eller får man nåt mer längre fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts