Kloak_råttan Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Har han blivit stumm?= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Gjöra är inget slang....det skriver man för att man inte kan skriva göra....tebax,iof,iaf...m.m=slang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Gjöra är inget slang....det skriver man för att man inte kan skriva göra....tebax,iof,iaf...m.m=slang ockej....... THE END OF THIS DISKUSING NOW!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 (redigerad) jag håller på med ett spel som jag började på föra veckan och jag behöver det här ljudet i början på gta vc trailen ni vet: I was a lonley... jag skulle behöva en lite bit av den i mp3 till mitt spel. den som fixar den till mig den kommer att stå i början av spelet: gjort av... så nån som vill hjälpa mig? Redigerad 22 november, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 jag håller på med ett spel som jag började på föra veckan och jag behöver det här ljudet i början på gta vc trailen ni vet: I was a lonley... jag skulle behöva en lite bit av den i mp3 till mitt spel. den som fixar den till mig den kommer att stå i början av spelet: gjort av... så nån som vill hjälpa mig? Glöm inte vad som menas med upphovsrätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Glöm inte vad som menas med upphovsrätt... Tror inta han bryr sig ett j*vla dugg om det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Glöm inte vad som menas med upphovsrätt... aaa just det... sorry då då i forgot about it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Tror inta han bryr sig ett j*vla dugg om det!!! ta din jävla attityd och gå nån annan stans!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 ta din jävla attityd och gå nån annan stans!! Well im going to stay boy.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts