Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 så vem gjör vad? av det här;spel figurer, backrund till spelet, ljud till spelet, handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 (redigerad) ja känner en som e SK*T bra på att göra K&P spel! och ja vill göra handlingen Redigerad 18 november, 2002 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 just nu sitter jag och lär in allt klick and play skit igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jag har hittat ett program som juag täncker köpa när jag har MONEY med det programet kan man gjöra 3d online spel!! tänck va grymt! men just nu så börjar vi med Klick and play men de borde väl stå va de heter på dom egna site Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 men de borde väl stå va de heter på dom egna site de heter "jamagic" såg ja nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag vill iaf inte vara med på att GÖRA ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag vill iaf inte vara med på att GÖRA ett spel behövde du säga det då eller? jag frågade INTE vilka vill inte vara med och gjöra ett spel! e du trög eller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 behövde du säga det då eller? jag frågade INTE vilka vill inte vara med och gjöra ett spel! e du trög eller! Jag ville bara påpeka att jag inte ville vara men på att GÖRA ett spel.....ä du trög eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag ville bara påpeka att jag inte ville vara men på att GÖRA ett spel.....ä du trög eller??? så mångaaaaaaaaaa bryr sig att DU inte vill var med och gjöra ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 så mångaaaaaaaaaa bryr sig att DU inte vill var med och gjöra ett spel! Vem har sagt att nån bryr sig överhuvudtaget?...När ska du lära dig stava??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Vem har sagt att nån bryr sig överhuvudtaget?...När ska du lära dig stava??? men FunnyBunny när ska du sluta att klaga på folk här i forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 men FunnyBunny när ska du sluta att klaga på folk här i forumet? Varför sluta med nått man är framgångsrik på Wild Child??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Varför sluta med nått man är framgångsrik på Wild Child??? för att jag inte hade tid att gjöra spel och du har inte svarat på min fråga som lyder:När ska du sluta att klaga på folk här i forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 för att jag inte hade tid att gjöra spel och du har inte svarat på min fråga som lyder:När ska du sluta att klaga på folk här i forumet? Jag fråga iaf inte varför du hade slutat göra spel....så ditt svar passar inte!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 (redigerad) jaha... åter till ämnet: göra spel så dom som vill göra spel med mig får skicka ett pm! där ni skriver vad ni vill göra, om ni vill programera som mig eller hitta på handlingen i spelet eller göra spel figurer, etc Redigerad 18 november, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Funnylin vs Wild Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Funnylin vs Wild Hawk Funny Bunny vs Wild Child....the best fight of them all....who is the winner?...The only way to find out is to see the match this Saturday 8.00 am Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Funny Funny Funny Yeah! And The winner is Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 så vem gjör vad? av det här;spel figurer, backrund till spelet, ljud till spelet, handling. jag vill göra bakrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Erat spel kommer bli en flopp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts