Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 När jag var 9 år så började jag gjöra små spel med klick and play och slutade efter 3 år. nu tänckte jag börja IGEN! jag vet inte om jag kommer att använda Klick and play då, jag ska leta reda på nåt bättre spel gjöra program. så jag behöver nåra eller nån som kan gjöra: spel figurer, backrund till spelet, ljud till spelet, handling. skälv styr jag programeringen. så vilka är intresserad av att gjöra spel med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag skulle vilja vara med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag skulle vilja vara med!! vet du om nåt bra program att gjöra spel i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Gamemaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jag vill vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 MR too Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 ja vet ett bra! Games Factory! de e som k&p fasst bättre! Får ja vara me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 games factory? kan man ladda ner det gratis eller vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 ne, de får man köpa men man kan ju ladda hem de på P2P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 P2P?? Va e de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Peer to Peer, fildelningsprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jag tror att jag använder Klick and play i början senare så kan jag ju köpa nått bättre program!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 j*vla floodcontrol! ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 ok, det låter bra! sa jag förut att jag ville vara med och hjälpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 (redigerad) jag har hittat ett program som juag täncker köpa när jag har MONEY med det programet kan man gjöra 3d online spel!! tänck va grymt! men just nu så börjar vi med Klick and play Redigerad 18 november, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jag har hittat ett program som juag täncker köpa när jag har MONEY med det programet kan man gjöra 3d online spel!! tänck va grymt! men just nu så börjar vi med Klick and play namn? pris? återförsäljare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jo men det lär väl vara rätt svårt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 namn? pris? återförsäljare? jag har inte tagit reda på det än! jag vet bara att det finns å köpa på: www.clickteam.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 så nu är vi nåra som ska skappa nåra spel! så vem gjör vad av det där som jag har skrivit där uppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jo men det lär väl vara rätt svårt då? ja om!! det finns internet kurser hur man änvänder programet tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts