Hultenius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Flood control har minskats från 50 sekunder till 40 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Å alla spammares vägnar tackar jag ödmjukast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Mycket bra gjort. Inte alltför mycket, inte för lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Det var ju både bra och dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Bara bra enligt mig, 40 sek ökar väl knappast spammet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Mm det var mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 waaahahh nu kn jjaaa spamma!! Nej men det låter bra. På 40 sekunder bör man nog ha hunnit göra de saker man ska göra innan man postar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 OK, det låter som en rimlig tid, även om spammarna nu får lite fördel. Det finns ju såna som skriver 25> posts per dag, det kallar jag spam, jag skulle vilja läsa dom posterna, där står nog inte allt för mycket vettigt... men men, jag har inget att säga i denna fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) OK, det låter som en rimlig tid, även om spammarna nu får lite fördel. Det finns ju såna som skriver 25> posts per dag, det kallar jag spam, jag skulle vilja läsa dom posterna, där står nog inte allt för mycket vettigt... men men, jag har inget att säga i denna fråga... Låter som om spammarna är odjur som är svåra att ta kål på.. Eller, det stämmer ju. *Tittar snett på Meller som redan skrivit 33 posts* Redigerad 11 oktober, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 OK, det låter som en rimlig tid, även om spammarna nu får lite fördel. Det finns ju såna som skriver 25> posts per dag, det kallar jag spam, jag skulle vilja läsa dom posterna, där står nog inte allt för mycket vettigt... men men, jag har inget att säga i denna fråga... ...eller så har man bara väldigt mycket att säga...? Men jag håller med, det finns rätt många här på forumet som skriver lite väl många inlägg helt utan vettigt innehåll (jag påstår inte att jag är oskyldig...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Låter som om spammarna är odjur som är svåra att ta kål på.. Eller, det stämmer ju. *Tittar snett på Meller som redan skrivit 33 posts* Hmmpf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Bra för lite tid kan det heller inte vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 ...eller så har man bara väldigt mycket att säga...? Men jag håller med, det finns rätt många här på forumet som skriver lite väl många inlägg helt utan vettigt innehåll (jag påstår inte att jag är oskyldig...). Just precis, och Meller gjorde ett praktexempel på det med sin långa text "Hmmpf " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Ja, Jag fick min önskan igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts