GrandTheftCarl Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 hur mycket snyggare än vice city kommer SA att bli. Det har ju kommit en hel del snygga screenshots och så men tror ni grafiken kommer bli snyggare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 hur mycket snyggare än vice city kommer SA att bli. Det har ju kommit en hel del snygga screenshots och så men tror ni grafiken kommer bli snyggare? I förhållande till GTA:VC är grafiken "great deal" snyggare. Men jag tror inte att San Andreas kommer att gå att jämföra med spel som Half-Life 2 och Halo 2 grafikmässigt. Men å andra sidan är har SA en spelyta som inte liknar nånting annat. Den kolossala friheten (spelytan) i kombination med den sköna nittotalskänslan, som Rockstar förhoppningsvis återger, tror jag kommer göra SA till ett långlivat och underbart spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Texturmässigt kanske det är typ 25% bättre. Ljus- och effektmässigt är det nog 200% bättre! Och modellmässigt kanske 25% där också... Eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Det där säger inte mig så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Nämen oooh, stackars dig då Ärligt jag kan inte förklara det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Det där säger inte mig så mycket. vad är det du inte förstår av det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) Seriöst tycker jag det är minst 10Gånger bättre grafik än i VC. Kolla på dom småklippen på den officiella sidan och jämför med VC allt är mycket rundare osv speciellt NPC:S och på CJ:s ben, armar och huvud. På VC är armar och ben nästar 6 kantiga och i Sa normalt runda! Bilar träd och ALLT! är minst 10gånger bättre än VC... Redigerad 10 oktober, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 hmm R* har sagt att de kommer bli bättre grafik..! dom ska ha något..! minns fan inte vad det heter nu..!! men de kommer iaf bli snyggare..! ca 20-35%bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Om jag ska vara ärlig så tycker inte jag att grafiken är så himla mycket bättre ... det är klart, animationerna är ju fantastiska men jag tycker att de borde lägga till mer detaljer och så på gatorna och byggnaderna tex :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 hmm R* har sagt att de kommer bli bättre grafik..! dom ska ha något..! minns fan inte vad det heter nu..!! men de kommer iaf bli snyggare..! ca 20-35%bättre ca 20-35 % mer POLYGONER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 ca 20-35 % mer POLYGONER hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag tycker definitvt att grafiken mellan VC och SA skiljer sig markant, men däremot kan jag inte säga att grafiken i San Andreas är varken unik eller storslagen. Det finns spel som lätt konkurrerar ut SA grafikmässigt, som jag tidigare skrev. Kanske svårt för somliga att erkänna, men så är det. Kan någon förklara begreppet "texture"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 precis vad jag ville höra! den ända svagheten med VC är ju egentligen grafiken och när jag för första gången körde det på PS2 i helgen blev jag rent av orolig...sen om grafiken inte är lika snygg som halo 2 gör mig inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 För er som tycker/tror att träden är bätre gjorda i SA, ni har fel. Dom är byggda på samma sätt som i VC och GTA3! Med fyra bilder som "korsar" varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 För er som tycker/tror att träden är bätre gjorda i SA, ni har fel. Dom är byggda på samma sätt som i VC och GTA3! Med fyra bilder som "korsar" varandra. Visserligen så är dom uppbyggda på det sättet att det är bilder som korsar/sitter ihop med varandra, men det är helt klart fler än fyra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Visserligen så är dom uppbyggda på det sättet att det är bilder som korsar/sitter ihop med varandra, men det är helt klart fler än fyra... Jaa, dom kanske har uppgraderat till 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jaa, dom kanske har uppgraderat till 5 va jobbig du e, du tvingar mig till att vara petig... på granarna ser det iaf ut som om varje gren är en bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Lite bättre kanske dom är. Men det borde vara modeller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) Lite bättre kanske dom är. Men det borde vara modeller! Tjah, det e ju absolut inte världens bästa träd i spelet, men jag hade iaf ändå inte tänkt att åka runt och kolla på träd... Redigerad 10 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Tjah, det e ju absolut inte världens bästa träd i spelet, men jag hade iaf ändå inte tänkt att åka runt och kolla på träd... Nähe men varför var du tvungen att vara petig innan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts