Jump to content

Grafiken

Recommended Posts

hur mycket snyggare än vice city kommer SA att bli. Det har ju kommit en hel del snygga screenshots och så men tror ni grafiken kommer bli snyggare?

I förhållande till GTA:VC är grafiken "great deal" snyggare. Men jag tror inte att San Andreas kommer att gå att jämföra med spel som Half-Life 2 och Halo 2 grafikmässigt. Men å andra sidan är har SA en spelyta som inte liknar nånting annat. Den kolossala friheten (spelytan) i kombination med den sköna nittotalskänslan, som Rockstar förhoppningsvis återger, tror jag kommer göra SA till ett långlivat och underbart spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst tycker jag det är minst 10Gånger bättre grafik än i VC.

Kolla på dom småklippen på den officiella sidan och jämför med VC allt är mycket rundare osv speciellt NPC:S och på CJ:s ben, armar och huvud. På VC är armar och ben nästar 6 kantiga och i Sa normalt runda! Bilar träd och ALLT! är minst 10gånger bättre än VC... :rolleyes:

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker definitvt att grafiken mellan VC och SA skiljer sig markant, men däremot kan jag inte säga att grafiken i San Andreas är varken unik eller storslagen. Det finns spel som lätt konkurrerar ut SA grafikmässigt, som jag tidigare skrev. Kanske svårt för somliga att erkänna, men så är det.

Kan någon förklara begreppet "texture"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor