Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Har också bytt in 2 spel och får SA för 99.......Bytte in på Taiwa eller nån sån spelbutik i Luleå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 vadå? jag fattar inte hur gör man?? ger man dom två spel utan att få någon betalning o så får man gta sen när det kommer ut för 99 kr?? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 vadå? jag fattar inte hur gör man?? ger man dom två spel utan att få någon betalning o så får man gta sen när det kommer ut för 99 kr?? eller? Jag tog med 2 spel med manualer och sådant och gick till butiken Dära fick jag fylla i namn, adress och telefonnummer. Så blev jag av med spelen så visar jag lappen på realesen och får den för 99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag tog med 2 spel med manualer och sådant och gick till butiken Dära fick jag fylla i namn, adress och telefonnummer. Så blev jag av med spelen så visar jag lappen på realesen och får den för 99 soft... var det nya spel eller kan man få det för ganska gamla spel som till exempel tony hawk underground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 soft... var det nya spel eller kan man få det för ganska gamla spel som till exempel tony hawk underground Jag bytte in THUG utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Det var knappast nya..Det var spel som man köper för 40kr på PoWer.....Det var State Of emergency och Myst 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 så man går alltså till en helt vanlig tv-spelsbutik eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Det måste ju vara nån som har det erbjudandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 så man går alltså till en helt vanlig tv-spelsbutik eller? Nej EB-Games är det som har det erbjudandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 var finns EB-games då????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Nej EB-Games är det som har det erbjudandet. va pratar du om?? Finns jäkla många affärer som har de erbjudandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 var finns EB-games då????? http://www.ebgames.se/butiker.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 soft... var det nya spel eller kan man få det för ganska gamla spel som till exempel tony hawk underground Jag tänkte också byta in mitt Tony Hawk's Underground, ringde och frågade idag, det gick utmärkt. Ska bege mig till Fältöversten, där närmaste EB-games ligger, snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 snart? hon e ju 21:20!!! skojja bara... vart tvungen att skriva de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 snart? hon e ju 21:20!!! skojja bara... vart tvungen att skriva de Det var inget roligt skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 nä ja ve men det kändes rätt liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 när jag mailade spelbutiken.se och frågade om jag kommer att få SA på fredag trots att jag bor i Kiruna i Norrbotten så sa dom att det tar lika lång tid att leverera till mig som någon i södra Sverige. Det spelar alltså ingen roll vart i Sverige man bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexxx Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Måste man beställa spelet på webbhallen om man ska åka dit till webhallen och hämta det eller går det lika bra att gå dit å köpa det direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag mailade spelbutiken.se igår och frågade dom när dom kommer att skicka ut SA för leverans och då svarade dom att dom kommer att skicka iväg dom imorgon på Torsdag så att alla skall ha spelet på Fredag. Frågan är bara om det hinner fram på en dag Fastän man bor i Norrland? På spelbutiken.se så sa dom att det inte har någon betydelse vars man bor, att det tar lika lång tid att skicka paket till norra sverige som någon annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts