g-unit89 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 spelbutiken.se har san andreas för 499 låter lite skumt...men man vet aldri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 mmm värkligen jätte skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 var du sarkastisk där eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Dom körde med samma pris för två år sedan, när dom sålde VC. Den gången kom spelet 1-3 veckor för sent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 alltså låter jag bli...tack hultenius..ja kör me cdon istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Dom körde med samma pris för två år sedan, när dom sålde VC. Den gången kom spelet 1-3 veckor för sent... De va inte bara spelbutiken.se som släppte VC sent. De handlar om att Take 2 tjafsade med att skicka ut till flera företag, har hört om många fler spec i USA. Jag har mailat dom och dom har lovat att om inte de tjafsar med leveransen till dom så har man SA 29 oktober eller nån dag innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 @Simon_ume: Det var väldigt få som släppte det försent och så gott som ingen släppte det 3 veckor efter releasedatumet... förutom spelbutiken.se... Det är sånt man ordnar upp innan. Inte så smart att fram till releasedatumet erbjuda förhandsbokning då man vet att spelen inte kommer. Känns ganska oseriöst. Men vi får väll hoppas att dom sköter sig bättre denna gång. Föresten har inte Take2 något med saken att göra. Det är den svenska distribitören KE Media som bestämmer vart spelen ska. Om sedan KE Media får in för några spel så gäller det att förhandla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Men huvudsaken är väll ändå att man får spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Men huvudsaken är väll ändå att man får spelet? Jo, Men man vill ha det på dagen det kommer ut ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) Jo, Men man vill ha det på dagen det kommer ut ju Jag kollade på pricerunner.se och avbokade från spelbutiken.se och beställde från Webhallen istället (dom hade bäst betyg i levererans i tid). Redigerad 10 oktober, 2004 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Eller, som jag, välja den butiken som är billigast och skiter i om jag får de nån dag eller nån vecka efter release datumet. Like me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag har också haft problem med spelbutiken.se! Jag beställde GTA och när jag genomförde köpet hade det plötsligt lagts till ett annat spela på listan... Nu har jag alltså två beställda spel.. Jag har mejlat spelbutiken men har ej fått något svar eftersom det är helg.. Nu när jag såg detta blev jag väldigt orolig om förseningar och sånt!... Nån mer som haft problem med beställning hos dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 jag fick NFSU 33 veckor efter realesen fast jag bokat det 2 veckor före realesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 jag fick NFSU 33 veckor efter realesen fast jag bokat det 2 veckor före realesen. Men fan, varför väntar du 33 veckor för? skulle ha avbokat det från dom efter en månad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 jag fick NFSU 33 veckor efter realesen fast jag bokat det 2 veckor före realesen. Vem fan är så dum att man väntar över ett halvår på ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Nu blir jag tokig!!! Jag var precis inne och kollade på spelbutiken igen och då hade dom plötsligt bokat ett nytt playstation 2 åt mig!!! Är det bedrägeri detta!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Nu blir jag tokig!!! Jag var precis inne och kollade på spelbutiken igen och då hade dom plötsligt bokat ett nytt playstation 2 åt mig!!! Är det bedrägeri detta!!!!! det är bara att stämma dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag har bokat san andreas på spelbutiken. Nån som tycker det lönt att byta nu? Isåfall till vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jag har beställt på tradidion För 99kr det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Vem fan är så dum att man väntar över ett halvår på ett spel? Vem fan är så dum att man tror att killen verkligen menar 33 veckor? Hört talas om begreppet typo? Solid_X: Såg det, byta in två spel och få SA för 99 spänn är inte helt fel. Undrar bara vilka spel som är undantagna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts