Tommy_Fido Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Okej jag vet att det fins en scarface topic men nu ska jag göra en bra. Lägg in alla bilder och info ni vet om spelet. Och prata om olika saker som ni hoppas kommer med i spelet. Det enda jag vet är att man ska kunna ragga tjejer jippi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Det kommer bli väldigt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Vad fan tänkte dom dumma jävla utvecklarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Verkar grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Tror det blir hyffsat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) Jag tror det blir bra. Jag har lite ny info från en säkerkälla man ska kunna skricka repliker från filmen. Allså typ You fucking maricons(bögar) Och nåt alla scarface fantaster drömt om att göra skrika SAY HELLO TOO MY LITTLE FRIEND!!! eller snarare hsai cheloo to mai leetle fren!!! Redigerad 10 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Tommy_Fido du har för stor (hög) signatur, igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Uhm, Tommy_Fido... du är ett skämt. Och detta är min åsikt angående spelet: Det kommer bli en dålig kopia av GTA: Vice City, utan något bra körsystym, med enformiga uppdrag och dåliga röstskådisar. Kan till exempel aldrig föreställa mig att spelbolaget skulle anställa Al Pacino. (Han skulle aldrig ställa upp heller för den delen)... Filmen är liksom en karaktärsskildring, en av vår tids största filmer och ett sant mästerverk. Visst, den innehåller mycket våld, men det är så vackert utfört. I ett spel måste de ju fokusera på våldet och det kommer aldrig bli lika bra, det kommer bli ett simpelt actionspel som drar ner filmens namn i smutsen. / Crice, gangsterfilmskännare av rang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Crice, hur kan du säga så om Tommy när han förutom att inte ha gjort någonting försett oss med info om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Crice, hur kan du säga så om Tommy när han förutom att inte ha gjort någonting försett oss med info om spelet Antydde mer på hans "våta drömmar" om att skrika "Say hello to my little friend"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Ord på Crice gällande spelet... Editation. Men man vet ju aldrig. Redigerad 11 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 http://www.gamereactor.se/texter/?id=2668&...545c398ab253fe5 Lite ny info och bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 http://www.gamereactor.se/texter/?id=2668&...545c398ab253fe5 Lite ny info och bilder. Oh hjälp! Det känns skrämmande likt Vice City... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 påminner om driver3, lika döda byggnader ingen känsla usch o blä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 http://www.gamereactor.se/texter/?id=2668&...545c398ab253fe5 Lite ny info och bilder. Jag tycker det ser förvånanssvärt likt VC, efter att ha kollat på screens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Sant, miljöerna ser helt döda ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Spelet påminer mig om det kassa spelet torento. Vi får dock hoppas att stan blir stor. Storyn verkar ju vara helt mysko enligt den nya infon så överlevde Tony attacken på slutet. Man ska då hämnas bland annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 det är ju FAR CRY! farcry + scarface = sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 det är ju FAR CRY! farcry + scarface = sant? Fast med sämre grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Vad tycker ni om den rubbade handlingen.? EDIT: Srry dubbel post. Jag märkte det inte. Redigerad 17 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts