Jump to content

Scarface the game

Tommy_Fido
 Share

Vad tror du om scarface spelet?  

33 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag tror det blir bra. Jag har lite ny info från en säkerkälla man ska kunna skricka repliker från filmen. Allså typ You fucking maricons(bögar) Och nåt alla scarface fantaster drömt om att göra skrika SAY HELLO TOO MY LITTLE FRIEND!!! eller snarare hsai cheloo to mai leetle fren!!! :rolleyes:

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm, Tommy_Fido... du är ett skämt. :lol:

Och detta är min åsikt angående spelet:

Det kommer bli en dålig kopia av GTA: Vice City, utan något bra körsystym, med enformiga uppdrag och dåliga röstskådisar. Kan till exempel aldrig föreställa mig att spelbolaget skulle anställa Al Pacino. (Han skulle aldrig ställa upp heller för den delen)...

Filmen är liksom en karaktärsskildring, en av vår tids största filmer och ett sant mästerverk. Visst, den innehåller mycket våld, men det är så vackert utfört. I ett spel måste de ju fokusera på våldet och det kommer aldrig bli lika bra, det kommer bli ett simpelt actionspel som drar ner filmens namn i smutsen.

/ Crice, gangsterfilmskännare av rang. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor