Cortez Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 tycker det är rätt dålig stämning jämfört med andra forum jag besöker. folk som är otrevliga mot varandra, spam och tjafs. finns dock inte så mkt att välja på ifall man vil besöka ett gta-forum på svenska inför releasen av san andreas. känns som att medelåldern på detta forumet är väldigt låg. Luktar fördomar här. "känns som att medelåldern på detta forumet är väldigt låg." Det finns mogna människor som är 13 år gamla men ändå kan uppföra sig "ordenligt". (Själv är jag 16.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Luktar fördomar här. "känns som att medelåldern på detta forumet är väldigt låg." Det finns mogna människor som är 13 år gamla men ändå kan uppföra sig "ordenligt". (Själv är jag 16.) humhum Aja, detta forum är verkligen en av de bästa, är inne väldigt mycket men postar inte så mycket faktiskt. Redigerad 22 oktober, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Luktar fördomar här. "känns som att medelåldern på detta forumet är väldigt låg." Det finns mogna människor som är 13 år gamla men ändå kan uppföra sig "ordenligt". (Själv är jag 16.) vem är det som har fördommar egentligen? jag skrev bara att det känns som att medelåldern är ganska låg, jag skrev inte ifall det var negativt eller positivt. Kan vara både positivt och negativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Luktar fördomar här. "känns som att medelåldern på detta forumet är väldigt låg." Det finns mogna människor som är 13 år gamla men ändå kan uppföra sig "ordenligt". (Själv är jag 16.) Har du så rätt i, men det är faktiskt riktigt jobbigt att det finns så många idiotiska medlemmar (13 eller 20, spelar ingen roll) som verkligen ÄR omogna och postar all möjlig skit. Men det finns även många mogna medlemmar som även kan bete sig lite omoget ibland, men att våga vara barnslig är ju ett tecken på mogenhet. Till alla som säger att vi är otrevliga här - jag slår dig för att jag älskar dig...ehum. Redigerad 22 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Har du så rätt i, men det är faktiskt riktigt jobbigt att det finns så många idiotiska medlemmar (13 eller 20, spelar ingen roll) som verkligen ÄR omogna och postar all möjlig skit. Men det finns även många mogna medlemmar som även kan bete sig lite omoget ibland, men att våga vara barnslig är ju ett tecken på mogenhet. Till alla som säger att vi är otrevliga här - jag slår dig för att jag älskar dig...ehum. Jepp håller med kommer aldrig och bli vuxen vuxna är Tråkiga OBS är Vuxen talar ur mitt eget sätt och se på saker =) Redigerad 22 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=16564&st=20 sånt här genomsyrar tyvärr forumet i allt för stor utsträckning... kanske behövs fler och hårdare moderatorer? banna sånna personer som håller på å bråkar å fixar allmänt dålig stämning i en vecka eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag tycker att stämningen inte alls är bra, det är ofta bråk och tjafs i trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag tycker att stämningen inte alls är bra, det är ofta bråk och tjafs i trådarna. Dom familjerna som oftast anses som mest perfekta och dom man vill tillhöra är dom som har en öppen relation och gärna grälar/disskuterar litegranna. Lika mycket hat som kärlek på detta forum, men dom som gör sig hatade för skylla sig själva tycker jag...finns så många idioter här som verkligen bara förstör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts