Plutonium_Man_91 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 själv gillar jag......ALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 allt såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Säger som Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Mäktigt coolt att man kunde modda bilarna i sån stor utsträckning. Man kan t.o.m. få extra bas-boost i bilstereon! MUSTIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 go-kaaaart ne allvarligt allt så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Mäktigt coolt att man kunde modda bilarna i sån stor utsträckning. Man kan t.o.m. få extra bas-boost i bilstereon! MUSTIGT! Vadå kan man göra det på Ps2 (!?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Vadå kan man göra det på Ps2 (!?) Man kan göra det i spelet alltså, i bilen. Inbyggt i själva spelet. Man kan uppgradera de bilar man skaffar med snabbare motorer, större bas(tex för rap musik), och en del saker till har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Man kan göra det i spelet alltså, i bilen. Inbyggt i själva spelet. Man kan uppgradera de bilar man skaffar med snabbare motorer, större bas(tex för rap musik), och en del saker till har jag för mig. Hahaha fyfan va Grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 tycker det e skönt att man kan bli klassad som "hitman ( lönnmördare )" i "vapenskills" eller att man kan kapa de stora, riktiga tågen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 var finns den nya infon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Artikeln finns här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Artikeln finns här. vad är adressen till den andra? Den finns inte på nyheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Här står det också, fast mer lättläst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Här står det också, fast mer lättläst. funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Märkligt, länken fungerar utmärkt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts