Ante_freeman Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Motivera gärna ert svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 100 % de e bättre grafik på driv3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bella Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Gta3 men jag har tyvärr inte fått chansen att spela vice city och driver.... jag tror dock inte att det finns bättre spel än gta spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Skulle gärna vilja ha ett svarsalternativ där det står "alla gta spel" kommer ju lixom inte ihåg när jag sist spelade ett annat spel!!! Jaja vi ses! Nu skall jag tillbaka och lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 americas army just nu iallafall. tänder liksom på realism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 metal gear solid 2 fantastiskt spel. kanske ska köpa en cube för att få spela ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Gta3, revolutionerande helt enkelt. Är ju förregångaren till gta vc och gta sa. Det var ju mkt roligare att spela Gta3 i början än VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Eftersom det är i Allmänt GTA-snack så borde det gälla thirdperson-bil-pang-pang-spel så rösten faller på GTAIII...annars skulle rösten ligga på annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Eftersom det är i Allmänt GTA-snack så borde det gälla thirdperson-bil-pang-pang-spel så rösten faller på GTAIII...annars skulle rösten ligga på annat. men driv3r är oxå ett "thirdperson-bil-pang-pang-spel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) men driv3r är oxå ett "thirdperson-bil-pang-pang-spel" Jodå, har jag påstått att det inte är det? Det jag menar är att tråden gäller spel som är thirdperson-bil-pang-pang-spel, och mitt favorit-thirdperson-bil-pang-pang-spel är GTAIII, om det skulle gälla alla spel som finns i alla möjliga olika kategorier så skulle rösten ligga på Annat! Redigerad 13 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 då får jag väll be om ursäkt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Gta 3 på boXen. VC spelet är bättre men eftersom att jag har DP på boXen så blir det Gta III, Varför. jo för på boXen så är det bättre grafik och spelkänsla på Gta III än på Gta VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Vc såklart... 80känslan lixom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 VC skön bana, sköna bilar ,vapen, uppdrag, m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote: VC..det är det ända jag spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 VOTE: VC Of topic david_ du har ju fan skrivit 28 inlägg på ungefär en timme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 aa jag vet...vilket liv eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Grand Theft Auto : San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 San Andreas!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts