fulodum Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 DET DÄR E`SPAM! <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2002 Taget ur PC gamer Nr 67 juli 2002... Condition Zero Gratis! goda nyheter för alla Counter-Strike-ägare. De som har en tidigare verision av spelet kommer att kunna ladda ner alla nyheterna i singelvarianten Condition Zero utan kostnad. Detta innebär nya kartor,mmodeller och vapen, men vill du ha singelplayer-kampanjen måste du köpa boxen i affär. Klicka här (oj blev fel, råkade trycka på edit istället för new reply - Hultenius) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2002 är du säker på att länken går till rätt sida?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2002 är du säker på att länken går till rätt sida?? japp ja tror de för de står www.valve.com <_< <_< <_< ja vet i fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2002 Taget ur PC gamer Nr 67 juli 2002... Condition Zero Gratis! goda nyheter för alla Counter-Strike-ägare. De som har en tidigare verision av spelet kommer att kunna ladda ner alla nyheterna i singelvarianten Condition Zero utan kostnad. Detta innebär nya kartor,mmodeller och vapen, men vill du ha singelplayer-kampanjen måste du köpa boxen i affär. Klicka här Jo, men det är inga nyheter precis... konstigt att PC gamer vinklar det så? Jag tror jag läste det någon gång i december på en CS sida... Här är skillnaden: Condition Zero = Singelplayer + Multiplayer + ny 3d-motor Counter-Strike X.X = Multiplayer Eftersom att båda har samma multiplayerversion så kan man köra på samma server utan problem. Men annars så skiljer sig spelen åt i och med att CZ har singelplayer och framför allt, en ny 3d-motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2002 Jo, men det är inga nyheter precis... konstigt att PC gamer vinklar det så? Jag tror jag läste det någon gång i december på en CS sida... Här är skillnaden: Condition Zero = Singelplayer + Multiplayer + ny 3d-motor Counter-Strike X.X = Multiplayer Eftersom att båda har samma multiplayerversion så kan man köra på samma server utan problem. Men annars så skiljer sig spelen åt i och med att CZ har singelplayer och framför allt, en ny 3d-motor. ok <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Jag brukar spela spel som NHL 2003, FIFA 2003, Championship Manager 4 och just nu sitter jag och gnager på vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 undertaked vad heter du på continuum och vilken zone spelar du?? själv heter jag wEEdly på spelet och spelar SSCU Death Star Battle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Varför liva upp den här gamla topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Jag ville svara på denna fråga, och det är onödigt att skapa upp en ny tråd, eftersom det tar mer på databasutrymme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts