FerkurZ Skrivet 7 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2002 Jag undra om ni speal nå andra spel förutom GTA3?..jag speal mest RedFaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 7 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2002 Varvar GTA3 med NHL2002 för tillfället, längtar så att jag håller på att dö efter Freelancer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2002 jag spelar soldier of fortune 2... mycket kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 7 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2002 GTA 3, Soldier of Fortune 2, Baldurs Gate 2 (heheehhe), everquest. Lite mycket men är man datanörd så är man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jecka Skrivet 11 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2002 medal of honor:allied assault och return to castle of wolfenstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalle Skrivet 15 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2002 GTA 3 och GT2 på psx emu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Jag spelat return:to castle wolfenstein GTA3 mohaa! (En stor data nörd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Jag har börjat spela lite worms liero igen... såååå himla fult spel :ongue: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 OOOO f****n att du påminde mig hur kassa dom 'spelen är!!!! dom s***r mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Jag spelar ochså redfaction och CS och Q3 och unreal tournament!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 GTA MASTER.......va heter du på RedFaction! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macke92 Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Kallar ni er data nördar?? ja spelar redalert2 NHL2002 GTA3 The sims house party SILVER Expendable m.m o så é ja ute på internet hela tiden typ..men de blir ine så mycket på Det här forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macke92 Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Glömde Unreal Tornament:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Cs mestadels.. hmm.. lite UT och ibland även lite starcraft.. men mest Cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Kallar ni er data nördar?? ja spelar redalert2 NHL2002 GTA3 The sims house party SILVER Expendable m.m o så é ja ute på internet hela tiden typ..men de blir ine så mycket på Det här forumet The sims house party........är det kul? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jag spelar Gta3,CS,Continuum(Ganska kul ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macke92 Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 JEPP...det é kul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 är det nån som vet när cs: condition Zero kommer ut egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vattos Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 jag har 125 spel från direct connect. jag har bara kört 50 spel av dom!!! det är en nörd plus jag får avmin kusin, farbror, gudfader,mina kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vattos Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 den kommer ut i september det är långt ditt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts