Jump to content

Skateboard!

chiligr
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Drewek - menar du sånna hjul som sitter på longboards? de får inte plats på en vanlig bräda.. men jag tror att det finns lite olika fasthet i de vanliga hjulen också. bara att gå in på närmsta skateshop och fråga.

själv åker jag bräda. just nu har jag en svart nurse-minilogo. gk 6 truckar och minilogo hjul. köpte en fin real bräda, men den vart lite ojämn i bredd och hålen för truckskruvarna satt lite fel, så det blev inte så mycket av den. :/ minilogon håller denna sommaren åtminstonne.

ni som åker, vad är bäst - street eller ramp? inne eller utomhus?

själv tycker jag att street utomhus är riktigt najs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...

.tog fram min gamla rullbräda igår o åkte lite <_< har massa systerbarn som har kommit på att det är kul att rulla runt sittandes på den.. och när den ändå var framme så... hehe... var MÅNGA år sedan man åkte sist.. men det gick hyfsat ändå... kan fortfarande "olla" iaf :D inte så högt men ändå...

ramp rulez.. street = ganska tråkigt..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har åkt bräda sen jag var ca 5 år gammal. Men i slutet av sommaren 2003 så slutade jag åka pga att min bästa skatepolare flyttade till Boden( ca 20 mil dit). Sen dess har jag aldrig åkt igen. Anton Bergvall! We want you back on the streets!

Har för övrigt ca 5 brädor men den jag är mest stolt över är en Zerobräda med ett Chris Cole tryck i form av en vampyr.

Ohh...Du bor bara 27 mil från mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.tog fram min gamla rullbräda igår o åkte lite ^_^ har massa systerbarn som har kommit på att det är kul att rulla runt sittandes på den.. och när den ändå var framme så... hehe... var MÅNGA år sedan man åkte sist.. men det gick hyfsat ändå... kan fortfarande "olla" iaf :P inte så högt men ändå...

ramp rulez.. street = ganska tråkigt..

Kan du OLLA?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor