Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kan inte skata, är för klumpig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Åker BMX istället...Körde för ett tag sen och kunde Kickflip,heelflip Varial Kickflip och 50-50... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Drewek - menar du sånna hjul som sitter på longboards? de får inte plats på en vanlig bräda.. men jag tror att det finns lite olika fasthet i de vanliga hjulen också. bara att gå in på närmsta skateshop och fråga. själv åker jag bräda. just nu har jag en svart nurse-minilogo. gk 6 truckar och minilogo hjul. köpte en fin real bräda, men den vart lite ojämn i bredd och hålen för truckskruvarna satt lite fel, så det blev inte så mycket av den. :/ minilogon håller denna sommaren åtminstonne. ni som åker, vad är bäst - street eller ramp? inne eller utomhus? själv tycker jag att street utomhus är riktigt najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 ni som åker, vad är bäst - street eller ramp? inne eller utomhus? Street och utomhus, lätt. Dock ganska lätt att skada sig utomhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Åkte mkt street förut.. dock inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Så typiskt att det regnar nu. Kom hem från utlandet igår, och idag ville jag verkligen skejta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) .tog fram min gamla rullbräda igår o åkte lite har massa systerbarn som har kommit på att det är kul att rulla runt sittandes på den.. och när den ändå var framme så... hehe... var MÅNGA år sedan man åkte sist.. men det gick hyfsat ändå... kan fortfarande "olla" iaf inte så högt men ändå... ramp rulez.. street = ganska tråkigt.. Redigerad 21 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag har åkt bräda sen jag var ca 5 år gammal. Men i slutet av sommaren 2003 så slutade jag åka pga att min bästa skatepolare flyttade till Boden( ca 20 mil dit). Sen dess har jag aldrig åkt igen. Anton Bergvall! We want you back on the streets! Har för övrigt ca 5 brädor men den jag är mest stolt över är en Zerobräda med ett Chris Cole tryck i form av en vampyr. Ohh...Du bor bara 27 mil från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 ^MeTaNoLiC^ - men visst är det skönt att bara glida ut en runda? bara köra street, flat. åka en runda vid havet. riktigt sjyst om det är bra väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har en bräda... av okänd anledning... Jag har stått på den, det gick inte. Önska man hade en BMX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 .tog fram min gamla rullbräda igår o åkte lite har massa systerbarn som har kommit på att det är kul att rulla runt sittandes på den.. och när den ändå var framme så... hehe... var MÅNGA år sedan man åkte sist.. men det gick hyfsat ändå... kan fortfarande "olla" iaf inte så högt men ändå... ramp rulez.. street = ganska tråkigt.. Kan du OLLA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Haha. Skateboard är la sådär, själv suger man på det. Kan inte ens stå på en bräda. Bam Margera är coolaste skataren iallafall W0rd! Viva la Bam is teh shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Kan du OLLA? .jao, kan jag väl.. kan inte alla killar det? kan även "olla".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts