Mr Johnson Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag filmade lite skate för nån vecka sen, kanske inte nåt jättebra men ändå Kickflip 2-stegstrappa Kickflip 3-stegstrappa Jag var jävligt nära på att sätta backside 180 kickflip på 3-stegstrappan men det ville inte sig med landningen tyvärr . Ska dit snart och försöka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Nice Akta så du inte bryter benen bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Har åkt bräda i ca 10-11 år nu. Trevligt.. helt klart. Men var roligare på mitten av 90 talet ! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 uhm.. jag har en gammal bräda liggandes nånstans i .. bon.. inte en såndär ny som man inte kan skilja fram-å-bak sidan på utan en gammal grej som har framochbak sida kan inte göra så mycke.. bara åka runt har ollat en gång på gräsmatta när jag stog stilla.. fast de va väl några µm.. skulle vilja lära mig skejta men har varken tid eller ork till de, så jag håller mig till datorn.. en gång datanörd, alltid datanörd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Det är lättast att börja om man har någon pölare som är lite kunnig inom Skateboard och har åkt ett par år. För att då lär man sig mycket på några dagar. tog fan en sommar för mejj o lära mig ollie för alla mina polare gav olika instruktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 uhm.. jag har en gammal bräda liggandes nånstans i .. bon.. inte en såndär ny som man inte kan skilja fram-å-bak sidan på utan en gammal grej som har framochbak sida jag med åkte bräda i slutet av 80-talet på den tiden då "alla" åkte bräda, inte bara hiphopare.. åkte mest ramp.. har en powell peralta med minirat-hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 jag med åkte bräda i slutet av 80-talet på den tiden då "alla" åkte bräda, inte bara hiphopare.. åkte mest ramp.. har en powell peralta med minirat-hjul EEEEEEEEH? ja e HÅRDROCKARE.. skateboard e väl nåt man gör för att de e kul, inte för att man har en speciell stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 skateboard e väl nåt man gör för att de e kul, inte för att man har en speciell stil ja, så borde det vara iaf.. för några år sen var det iaf bara hiphopare som åkte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta-n00b Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag har kört i typ ett år nu men har inte kört på några månader. Men jag sätter kickflip ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag har åkt bräda sen jag var ca 5 år gammal. Men i slutet av sommaren 2003 så slutade jag åka pga att min bästa skatepolare flyttade till Boden( ca 20 mil dit). Sen dess har jag aldrig åkt igen. Anton Bergvall! We want you back on the streets! Har för övrigt ca 5 brädor men den jag är mest stolt över är en Zerobräda med ett Chris Cole tryck i form av en vampyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Joo visst åker man men har bara råd med risiga jävlar till truckar och en tung jävla skika, men nu till slutet av månaden har man pengar till en ny bräda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nej åker inte.. men ja har 2 brädor hemma... en ser ut som en "vanlig"... en annat e typ.. konstig o ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 ÅKte förrut. tröttnade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 ÅKte förrut. tröttnade Åkt förr, men.. ja, min bräda gick sönder xP. inte satsat på å köpa ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Åker, sitter och kollar på hjul just nu . Nån som vet vad dom mjuka hjulen heter som nästan inte låter nått när man åker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Skatar inte men två kompisar gör det. Och en av dom är jätte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Skatar inte men två kompisar gör det. Och en av dom är jätte bra Okej vad sätter han då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nej, men jag har tänkt börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Okej vad sätter han då. Hur ska han veta det om han inte skatar? Men iofs han kan ju fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hade skatat om det inte vore för att jag bröt foten förra hösten.. Kommer nog inte skata igen.. Har dock en kompis som är rätt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts