Jump to content

Skateboard!

chiligr
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

uhm.. jag har en gammal bräda liggandes nånstans i .. bon..

inte en såndär ny som man inte kan skilja fram-å-bak sidan på utan en gammal grej som har framochbak sida :D

kan inte göra så mycke.. bara åka runt :P har ollat en gång på gräsmatta när jag stog stilla.. fast de va väl några µm.. ;)

skulle vilja lära mig skejta men har varken tid eller ork till de, så jag håller mig till datorn.. en gång datanörd, alltid datanörd..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

uhm.. jag har en gammal bräda liggandes nånstans i .. bon..

inte en såndär ny som man inte kan skilja fram-å-bak sidan på utan en gammal grej som har framochbak sida :wub:

jag med :wub: åkte bräda i slutet av 80-talet på den tiden då "alla" åkte bräda, inte bara hiphopare.. åkte mest ramp.. har en powell peralta med minirat-hjul -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har åkt bräda sen jag var ca 5 år gammal. Men i slutet av sommaren 2003 så slutade jag åka pga att min bästa skatepolare flyttade till Boden( ca 20 mil dit). Sen dess har jag aldrig åkt igen. Anton Bergvall! We want you back on the streets!

Har för övrigt ca 5 brädor men den jag är mest stolt över är en Zerobräda med ett Chris Cole tryck i form av en vampyr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 8 months later...