chiligr Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 (redigerad) if so va sätter du? själv e man noob o sätter typ bara ollie, samma i fart, snart shover it,med lite träning kickflip edit: va har ni för brädor?....köpte en minilogo i onsdags Redigerad 9 oktober, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 jag sättter ganska många tricks har eb rodney mullen bräda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 ungefär den härbilder.doc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 ungefär den här den va grym... btw: ere bara vi som skejtar här eller? trodde fan att de skulle komma lite fler inlägg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) Jag åker Skatebord, Doc längesen jag gjorde trick. Nu åker jag bara till skolan osv. Rodney mullen e den coolaste av alla flat ground skejtare tycker jag Redigerad 10 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 rodney mullen är bäst på att manuala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Har provat för miljarder år sen. Sög så inåt helvete och tröttnade rätt snabbt så jag slutade efter kort stund Fast det behöver ju inte betyda att man inte tycker sk8 är coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 åker inte skateboard. har aldrig orkat börja plus att det inte finns nått bra "sk8ställe" här men däremot så åker man snowboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Åkte skejtbård förut. Men jag slog mig bara så jag lade av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 jag åker lite ibland kan några trick... jag kan flippa runt brädan som rodney mullen gör i THPS3 när han startar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 har också åkt, men det blev för långtråkigt och jag satte aldrig kickflip så jag sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Kört när jag var liten, inte så jättebra men så oerhört cool. Höhö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) Jag har åkt i ungefär ett och ett halvt år. Kör just nu på en chocolate bräda som är helt ok, annars brukar jag ha minilogo pga priset. Det är jobbigt nu på hösten och vintern när man måste skata inomhus alltid men som tur är finns det en bra skatepark här som jag drar till 2 gånger i veckan . Jag ska lägga upp lite filmklipp här snart Redigerad 10 oktober, 2004 av Mr Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Har försökt några gånger. Kan knappt stå på brädan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Funderar att börja med det efter som 50% av mina polare gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Om du köper en bara för att dina polare åker bräda är du inte lite dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Haha. Skateboard är la sådär, själv suger man på det. Kan inte ens stå på en bräda. Bam Margera är coolaste skataren iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Testade förut, körde i ungefär 2 dagar. Sen tröttnade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Jag började åka när jag var liten, sedan mer och mer, sedan en period så slutade jag, nu åker jag igen. Jag satte ungefär 50 spänn på att inte min kompis skulle klara kickflipp första gången han åkte. Redigerad 11 oktober, 2004 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Det är lättast att börja om man har någon pölare som är lite kunnig inom Skateboard och har åkt ett par år. För att då lär man sig mycket på några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts