skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Mitt schema är rätt bra, slutar ganska tidigt på dagarna och antalet läxor är medelstort. Vi har väl typ 2-3-4 läxor över veckan (inkl helgen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) hehe, ja... så kul som jag har det så har jag schemat som gurgel postade tidigare... står ju xPisc överallt http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/schema.gif Redigerad 10 oktober, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) har typ 2 läxor varje vecka med gör dom aldrig, går i 8'an Börjar kl: 08:00 slutar 15:20 varje dag utom fredag för då slutar vi 11:00 Redigerad 10 oktober, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
24 Fan Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Tack för alla svar hitills! Vi (jag och några till) har nu startat en grupp i våran klass som för tillfället arbetar aktivt med att samla namnunderskrifter från elever och föräldrar i årskurs 7. Om vi lyckas få med oss tillräckligt många kommer vi sedan att kalla till föräldramöte. Jag tänkte då samla ihop alla era svar till någon slags statistik att visa upp för våra lärare, för att visa hur långa skoldagar och hur mycket läxor andra i årskurs 7,8 och 9 har. Så fortsätt att skriv, ta gärna med vilken årskurs ni går i, hur långa skoldagar ni har och hur mycket läxor. Ni får gärna också skriva vilken skola ni går på. Denna tråd kan ju bli en slags databas med information om hur andra elever har det på sin skola. Eran hjälp kan bli värdefull! Tack på förhand!!! 24 Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 först schemat: Måndag : 8:25 - 14:30 Lunch när man vill mellan 11 och 13 Tisdag : 8:25 - 14:30 ----- ||| ||| ----- Onsdag: 8:25 - 14:00 ----- ||| ||| ----- Torsdag: 8:25 - 14:00 ----- ||| ||| ----- Fredag: 8:25 - 13:00 ----- ||| ||| ----- Sen Läxorna: Inga alls, förutom om man ligger efter så får man jobba ikapp hemma om man vill, inte ens dt måste man . Hmm vad kan man mer ta upp.... Man får ta rast när man vill, men bara 30 minuter på förmiddagen och 30 minuter på eftermiddagen (men då kan man ta en 30 min rast precis före lunch och en precis efter så har man fixat en 3 timmars håltimme "lagligt"). Sen kan man skolka hela dagen förutom samlingen på morronen och eftermiddagen utan att någon märkar nått ( Om det är sånt man är intreserad av ) Ajuste Jag går i 8:an på den här skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Jag går i åttan på en skola som heter Aroseniusskolan. Vi har ungefär två- tre läxor i veckan.. (LoL ja e nog sjuk höll på o skriva veckor i läxan ) tider: Måndag: 9:10-14:20 Tisdag: 8:25-15:25 Onsdag: 8:25-15:25 Torsdag: 8:25-15:25 Fredag: 8:25-14:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts