Drewek Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 vad ska jag göra nån som vet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Ändra handlingen till en bil handling så ramlar man inte av. Antar att det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 det gör det inte tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 ska man hålla in nån knapp eller ?? fick ingen readme med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 BUZZ 40 funkade den för dig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 a ja har inte testat, så du får fråga nån annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 asså.. det där är ingen mod man låter bara motorcykeln sprängas och sen kollar man på replay. jävla n00bs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Det som gör så att han åker snabbare och att det kommer "eld" är Nitromod, men frammåtvolter osv. vet jag inte, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts