Drewek Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 jag har sett på filmer [stunt] att dom gör backot framåt volter.. när dom gör det så blir det eld samtidigt.. nån som har den ??? har en bild har nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 film film.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 dåligt kvalite på filmen .. men kunden inte fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 nån som vet vart den modden finns den vill jag haa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 FATTAR INTE. E DET HANDLING ELLE HAR LETA DET ÄR INTE GRAV MOD INTE STEED MOD VAR ÄR DEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 ingen som vet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 om ni har den lägg upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Spamma bara inte en gång i halvtimmen för att ingen svarar, ingen svarar därför att ingen vet. Detta har varit uppe förut och jag tror att det finns någon mod men jag vet inte var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Boy Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 hur fan gör han volter jag kan inte göra det på mitt vc han ramlar av varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Modden Vercettis Private Island gör så att de blir sådär, iaf för mig. Jag tycker att den modden är helt värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 jag har sett en modd som gör att man inte faller av hojjen, men inte vart jag vet åtminstånde att det var en svensk sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Med brokenmod så ramlar man inte av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Med brokenmod så ramlar man inte av. kan man göra volter framåt då ?? eller är det bara att man kan köra in i bilar utan att ramla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Med brokenmod så ramlar man inte av. brokenmod hette det ja aaa man kan volta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 måste kolla har du en länk eller ?? måste ja kolla på google.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 lr om ni har new vice city modden... om man trycker på att få lustgas, så kommer det väl eld bakifrån bilen då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 (redigerad) måste kolla har du en länk eller ?? måste ja kolla på google.se aa jag vet inte var jag har sett den, så du får nog googla äääh va fan. hadde inge bätre fö mig tryck ca här Redigerad 9 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 har du någon anna länk till den funkar inte för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 nä orker inte, o forumet stänger om 5 min så hinner nog inte i alla fall så boobla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 det funkar inte det kommer ingen eld elle nåt det blir så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts