Azmodan Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 varför krånglar mitt VC så? skivan är inte direkt repig, lite repor är det men inget som jag tycker borde störa något värre, har spelat sämre skivor...den säger alltid efter efter ett tag "Error Reading VC DVD" eller ngt sånt, ngn som vet hur man kan fixa detta eller är det bara o gråta? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 tjaa... du kan ju köpa en sån där linsrengörarskiva(kommer inte ihåg vad dom heter), men vet inte om de hjälper. min kompis hade stt sånt fel på sin CD-läsare så han började spela allt på DVD-läsaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Går det inte att mounta den (göra en virtuell cd), så att den läser direkt från HD. Kanske med daemon tools? eller det är kanske inte lagligt? Men det borde ju vara, eftersom det är för eget bruk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Finns alltid det där tandkrämsknepet Vet inte om det fungerar men testa att söka på "tandkräm" så hittar du nog en och en annan intressant topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Det kan även vara så att om du har moddat och bytt ut "gta3.img" en gång för mycket att det blir sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azmodan Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 skulle kanske lagt till att det är till ps2 Hultan: fniss, tveksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) Finns alltid det där tandkrämsknepet Vet inte om det fungerar men testa att söka på "tandkräm" så hittar du nog en och en annan intressant topic. förlåt mig, o du ädlaste av alla medlemmar, Hultenius, när jag låter följande grova ord flyga ut ur min lågtstående mun: *********************************** *Sökmotorn på GtaSajten suger hästpung* *********************************** EDIT: men för en gångs skull verkade den fungera. Däremot om man vill hitta en fras av nån snubbe kommer det en topic för varje ord man skrivit in. Men när man sätter "fnuttar på sin söktext" blir det inga resultat, i och med att originalposten antingen är felstavad eller så har man missat nåt ord... Redigerad 12 oktober, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts