kariya Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Ojdå, vad rolig du var då.. Hmm, men seriöst. Arman har fått svar på sin fråga, så varför inte bara lägga denna topic åt sidan? ehmm de skulle inte vara roligt... Folk blir så jävla sura när man gör något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 ehmm de skulle inte vara roligt... Folk blir så jävla sura när man gör något Japp, men de kanske är lingonvecka för de flesta vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Försöker du vara rolig eller? jaaaaaaaa vad roliiiiiiiiigt jippiii, hoppas du skrattade På vilket sätt tror man att det där va meningen att va rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Det här var det värsta jag ha sett på länge, jag är borta en stund och så blir det så här. Moget flickor. Hultan eller nån sa nån gång att om någon har postat onödigt så ska man inte spamma ner den och tjata om att det är en onödig topic utan bara lungt och fint klicka på report och så löser det sig. Och Arman, jag håller på dig Fan va dom tjatar om att du vill vara moderator, att dom inte ger sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts