Arman Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Om jag gifter mig med min bästa vän, betyder det då att jag måste styra henne också? Eller gör hon alla sakerna automatiskt och själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 fråga i sims2 topicen? ja, när ni gift er och hon ingår i ditt hushåll måste du styra henne med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Danke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 1: ONÖDIG(!) topic 2: skriv i "THE SIMS 2"-topicen 3: Testa SJÄLV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 1: ONÖDIG(!) topic 2: skriv i "THE SIMS 2"-topicen 3: Testa SJÄLV Försöker du vara rolig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Försöker du vara rolig eller? Kanske, kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Kanske, kanske inte Frågade jag dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Frågade jag dig? Härlig attityd, är nog kär i dig Wannabeadminormoderatorarman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Du kunde faktiskt skriva i Sims 2 tråden. Eftersom den är färsk som bullar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Härlig attityd, är nog kär i dig Wannabeadminormoderatorarman Håll käften och börja inte med det där skitsnacket... klart jag visar sån attityd till sånna som dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Håll käften och börja inte med det där skitsnacket... klart jag visar sån attityd till sånna som dig... Go Arman, Go Arman But seriously, lite onödig topic ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Go Arman, Go Arman But seriously, lite onödig topic ändå Förstår inte varför det är en onödig topic, är det för att det finns en officiell topic? Jag postar gärna i "den officiella Sims 2-topicen" nästa gång... PS: När blev det bestämt och vem sa att den skulle bli en officiell topic? Bara undrade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Förstår inte varför det är en onödig topic, är det för att det finns en officiell topic? Jag postar gärna i "den officiella Sims 2-topicen" nästa gång... PS: När blev det bestämt och vem sa att den skulle bli en officiell topic? Bara undrade... Men applåder.. *Kliar Arman under hakan och ger han ett kex för han är så smart* Ingen har sagt att den är officiell, bara att det är onödigt att starta e ny The Sims 2 topic när du kan skriva i den gamla som är några dagar gammal.. Redigerad 11 oktober, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Men applåder.. *Kliar Arman under hakan och ger han ett kex för han är så smart* Ingen har sagt att den är officiell, bara att det är onödigt att starta e ny The Sims 2 topic när du kan skriva i den gamla som är några dagar gammal.. Jag försöker bara ställa en liten och lätt fråga som jag inte vet svaret på... ni behöver faktiskt inte göra sån stor grej av det så lämna det här tramset nu... Redigerad 11 oktober, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag försöker bara ställa en liten och lätt fråga som jag inte vet svaret på... ni behöver faktiskt inte göra sån stor grej av det så lämna det här tramset nu... Men just precis, då skulle du ha postat det i The Sims 2 topicen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) hmmm..glömde vad jag skulle skriva Redigerad 11 oktober, 2004 av blink182 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hmmm..glömde vad jag skulle skriva Hm onödigt att skriva överhuvudtaget då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Håll käften och börja inte med det där skitsnacket... klart jag visar sån attityd till sånna som dig... Men buhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Arman fått svar på sin fråga? Om han har de kan vi väl låsa tråden mod kom hit mod hallå? MOD? MOOOOOD MMMMMMMOOOOOOODDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Arman fått svar på sin fråga? Om han har de kan vi väl låsa tråden mod kom hit mod hallå? MOD? MOOOOOD MMMMMMMOOOOOOODDDDD Ojdå, vad rolig du var då.. Hmm, men seriöst. Arman har fått svar på sin fråga, så varför inte bara lägga denna topic åt sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts