Henkibojj Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 jag har mångamånga gånger sett att man inte ska dra upp gamla trådar (vilket jag håller med om), inte bifoga onödiga bilder (också det) eller skapa onödiga topics. Folk som ofta bryter mot dessa regler bestraffas väl på olika sätt vad jag förstår, men frågan är: var står detta? Inte i stellans guide, inte heller i forumets regler. Är det sunt bondförnuft att man inte ska göra dessa saker, eller? Jag tror inte jag har gjort något av de där sakerna, men jag kan tänka mig att många som gjort detta, ovetandes dödssynden, får en massa arga röster mot sig, trots att de inte visste bättre. Och sen en annan grej: Folk här på foumet får ju inte uppmuntra till warez, men folk som tankat spel och ber om hjälp blir nekade pga att folk ogillar warez. De flesta uppmuntrar ju inte till det, utan bara ber om hjälp. Varför får de inte den? Jag erkänner att jag tryckt report till warezfolk som bett om hjälp, trots att jag egentligen inte vet varför. Varför? De kan väl fortfarande få hjälp, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Svar1: Att skriva i 2år gammla topics är ... fel. Det borde man inte behöva skriva i reglerna, sunt förnuft och lite commonsense! Svar2: Om någon te x frågar om en crack så måste vi ju neka och personen som frågade borde få tillsägelse/varning. Eftersom att crack's är olagliga så ska ju detta inte pratas på ett allmänt forum, det får ni ta på MSN. Står också i IPB reglerna att all warez tjotahiti är förbjudet, och då har vi som skyldighet att INTE prata om det, och mods/admin att varna folk som gör det. Haha, lite snurrigt blev det... thats life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Det mesta handlar om sunt förnuft. Jag är emot att skriva en stor regelbok på 10 sidor som ingen kommer att läsa igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts