FerkurZ Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 hittade denna länk på exet.å tyckte den va så jävla kul =D så man måste dela med sej =) http://mbnet.fi/pslayer/pingu.wmv förlåt om lite onödig topic..men aja..ni kan ta bort den om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Den har väl visats flera gånger på forumet har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Hahaha, jag hade aldrig sett den innan. Härligt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Om det är "cptrucken" är den så jävla oslagbar... FLYTTA PÅ ER JÄVLA UNGDJÄVLAR! ANNARS KÖR JAG ÖVER ER MED CPTRUCKEN! *TUT TUT!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Om det är "cptrucken" är den så jävla oslagbar... FLYTTA PÅ ER JÄVLA UNGDJÄVLAR! ANNARS KÖR JAG ÖVER ER MED CPTRUCKEN! *TUT TUT!* du ser fan ut som en häst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Den e ju gammal ju.. Men rolig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 du ser fan ut som en häst NEJ DIN MAMMA GÖR!!!! (lol) Haha, ja den där äger. Men... du säger att du hittade den på exet. www.exet.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Jo den är rolig. men gammal dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 NEJ DIN MAMMA GÖR!!!! (lol) Haha, ja den där äger. Men... du säger att du hittade den på exet. www.exet.nu? japp forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Den har väl visats flera gånger på forumet har jag för mig... Din är ju roligare som du skickade till mig Pani.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Din är ju roligare som du skickade till mig Pani.. Tycker du verkligen det!? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Haha, den har jag på datorn, Pingu vs Cp-Trucken.. Kommentarerna är så djävla klockrena.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Galet skön, garvade ihjäl mig första gången jag såg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Det var den jag skrev om i dagens lol tråden! Riktigt rolig är den ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 hahah!!! CP TRUCKEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Fyfan, kunde inte sluta skratta.. Har nog aldrig skrattat så där mycket åt ett litet klipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 (redigerad) Fyfan, kunde inte sluta skratta.. Har nog aldrig skrattat så där mycket åt ett litet klipp Håller med till 100%!!!! Redigerad 9 oktober, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 "Kolla på skylten, här får inga invalida vara!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Skattade som fan när jag såg den första gången Mina kompisar skratta lika mycke när jag visa dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Hahaha har aldrig sett filmen förut, men jäklar vad jag skrattade mye åt den haha den äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts