gurfi Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 fuskade ni mycket i gta 3 eller vice city? jag fuskade inte mkt i gta3 men vice city fuskade jag ganska mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Fuskade sk*tmycket på gta 3 men fuskade knappt något på vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Har aldrig fuskat i spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 jag är lite dålig förlorare och har en benägenhet att fuska i nästan allt ska se hur lång tid det tar innan jag börjar fuska i san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Haha, i gta3 fuskade jag mig faktiskt förbi vissa uppdrag.. I Vice City fuskade jag aldrig. Det tänker jag inte göra i San Andreas heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jag har aldrig fuskat mig igenom ett gta-spel och kommer aldrig göra men det är ju klart man testat massa roliga fusk när man redan varvat spelet och är ute och röjer lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Finns en sympton om man fuskar väldigt mycket. Benen börjar krympa, armarna börjar växa och underläppen blir fruktansvärt stor. Jag har varit med om det när jag fuskade i GTA III.. Men sen slutade jag när jag pratade med doktorn. Alltså, jag fuskade ganska mycket i GTA III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Finns en sympton om man fuskar väldigt mycket. Benen börjar krympa, armarna börjar växa och underläppen blir fruktansvärt stor. Jag har varit med om det när jag fuskade i GTA III.. Men sen slutade jag när jag pratade med doktorn. Alltså, jag fuskade ganska mycket i GTA III jo men heller hur jag fuskar till ta me fan allt som har fusk men ja e 180 *skojja* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) aldrig Redigerad 12 oktober, 2004 av Memphis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Handen på hjärtat, jag brukar faktiskt fuska i många spel. (Detta främst i PC-spel då jag inte spenderat lika mycket deg, om ens nånting alls , på dessa). I spel som Mafia och Max Payne 1 fuskade jag först en gång när det blev lite svårt på någon bana nån timme in i spelet och körde sedan vidare med fusken aktiverade under hela spelets gång.. När jag lirar peka-klicka-äventyrsspel (Monkey Island, Grim Fandango, Den Längsta Resan osv.) använder jag walkthrough lite FÖR ofta... Men i varken GTA3 eller VC fuskade jag för att klara spelet. (Självklart lattjar man ju lite med tank-spawn och fanniemagnet när man väl är färdig..) I San Andreas tänker jag inte aktivera ett enda fusk förrän jag varvat spelet ordentligt. Jag har växt upp sedan Max Payne 1 (tvåan varvade jag utan fusk)... Erik stor nu. Erik vuxen! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim-Tim Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 att varva med fusk är som att kasta får över stängsel...vad nu det ska betyda.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 jag har aldrig fuskat mig igenom ett gta-spel och kommer aldrig göra men det är ju klart man testat massa roliga fusk när man redan varvat spelet och är ute och röjer lite Hahahahhahha GARV Håller med.... och ifall man nu kört fast ordentligt så är det mer rätt med walkthrougs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fat Abbot Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 I båda spelen (III och VC) så försökte jag klara mig utan fusk så länge det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 se signatur. fuskare står i samma rang som våldtäcksmän för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Som fan. myg0t! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 nej inget alls faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 fuskade i både gta 3 och vc men i sa ska jag inte fuska alls... om jag inte blir skitlack för jag har fastnatt eller nått men hoppas inte det för jag vill att det ska vara lite utmaning och ta lång tid för jag har väntat länge på san andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 fuskade sjit mycket i VC men inget i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ja, jag fuskade mycket i början när jag spelade Gta3 och Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Gone. Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts