stuffat Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Det var ett tag sen jag klarade ut storylinen på Vice city. Man har inte direkt något att göra än att glida runt och fula sig. Har ni något saftigt tips man kan hitta på? Typ ngn hemlig gång, uppdrag eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Tanka mods utav bara helvetikum, det borde funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Precis, om du inte vet hur man moddar så kolla i moddingforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Små tips... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Samla bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Klarade ut storyn i juni förra året, kör typ fortfarande. De é bara att leka lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 mm, jag klarade 100% för ett tag sen och sen dess har jag knappt kört ett dugg för att det var så trist, jag gick över till gta3 ist. Men tyvärr har jag ingen bra wt till'et. Kollade på google men jag hittade inga bra. Kan nån göra en liten lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 mm, jag klarade 100% för ett tag sen och sen dess har jag knappt kört ett dugg för att det var så trist, jag gick över till gta3 ist. Men tyvärr har jag ingen bra wt till'et. Kollade på google men jag hittade inga bra. Kan nån göra en liten lista? Okajs. men jag tycker att gta3 är hur bra som hälst, men det är så grå-dassigt. Så jag tröttnar nästan snabbare på Gta3 än VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Winston S. Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 varför inte stunta? det är ju lika roligt som att köra uppdrag. som två spel i ett liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts