Jump to content

Official Strategy Guide

Recommended Posts

Jag såg faktiskt det där också (innan inlägget postades). Rätt märkligt att Webhallen släpper guiden den 25:e när spelet släpps först den 29:e. Hursomhelst, jag tänker inte köpa den, tycker det är slöseri med pengar. Dessutom har jag aldrig varit mycket för att klara ett spel fullständigt. När man tröttnar så tröttnar man, då hittar man roligare sätt att döda tid på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg faktiskt det där också (innan inlägget postades). Rätt märkligt att Webhallen släpper guiden den 25:e när spelet släpps först den 29:e. Hursomhelst, jag tänker inte köpa den, tycker det är slöseri med pengar. Dessutom har jag aldrig varit mycket för att klara ett spel fullständigt. När man tröttnar så tröttnar man, då hittar man roligare sätt att döda tid på.

Det är väl antagligen de på Take2 eller R* som har skrivit Strategi-guiden, och sen för de som vill vara förberedda på alla uppdrag i spelet(fyfan va tråkigt!), kan köpa den och plugga i 4 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De som bokat spelet på EB-Games kommer få någon DVD skiva(vet inte på vad), han sa även att det var något hemligt i påsen, och att man skulle även få en T-Shirt ... Så ni som har bokat på EBGames, kommer få San Andreas tröjjor ...

Ungefär som en sån som Hultan fick av R* för länge sen nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor