wunderbaren Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Antar att dom riktiga GTA nördarna ska skaffa denna eller? http://www.webhallen.com/prod.php?id=34188 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Guess so. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Hahhaa, man ska ju hitta hemligheter och sådant själv! Det är ju det som är roligt! Men man kan ju köpa boken när man klarat det. //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 japp d ska man...men jag ska nog köpa den efter jag har klarat Main Story uppdragen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Men orka köpa en strategyguide, kan man lika gärna gå in på gamefaqs och ladda ner en därifrån.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 öööööö.... vem bryr sej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 öööööö.... vem bryr sej? öööööö.... jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Kul med en guide? Då är det lika spännande att lira SA som att kolla på torkande färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Jag såg faktiskt det där också (innan inlägget postades). Rätt märkligt att Webhallen släpper guiden den 25:e när spelet släpps först den 29:e. Hursomhelst, jag tänker inte köpa den, tycker det är slöseri med pengar. Dessutom har jag aldrig varit mycket för att klara ett spel fullständigt. När man tröttnar så tröttnar man, då hittar man roligare sätt att döda tid på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Jag såg faktiskt det där också (innan inlägget postades). Rätt märkligt att Webhallen släpper guiden den 25:e när spelet släpps först den 29:e. Hursomhelst, jag tänker inte köpa den, tycker det är slöseri med pengar. Dessutom har jag aldrig varit mycket för att klara ett spel fullständigt. När man tröttnar så tröttnar man, då hittar man roligare sätt att döda tid på. Det är väl antagligen de på Take2 eller R* som har skrivit Strategi-guiden, och sen för de som vill vara förberedda på alla uppdrag i spelet(fyfan va tråkigt!), kan köpa den och plugga i 4 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 GTA nördarna? Klarar inte dom av spelet utan en guide? Isf har vi olika synsätt på en nörd. Noob - Behöver guide. Nörd - Klarar spelet 100% flera gånger om, utan guide. Övriga spelare - Gillar spelet, men kanske inte spelar klart det till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Ja, om vissa vill förstöra spelkänslan så varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Har nu också släppts ett "GTA San Andreas Gangsta Pack" som innehåller Spelet + en Gangsta T-Shirt >>Länk<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Har nu också släppts ett "GTA San Andreas Gangsta Pack" Men blä vad fjantigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 100 spän extra för en sa t-shirt e la inte så farligt men, men .... .. om man nu vill ha en sån!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 nån som vet hur tröjan ser ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Har nu också släppts ett "GTA San Andreas Gangsta Pack" som innehåller Spelet + en Gangsta T-Shirt >>Länk<< Om t-shirten ser bra ut, så kanske jag köper den.. Annars bara San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Har nu också släppts ett "GTA San Andreas Gangsta Pack" som innehåller Spelet + en Gangsta T-Shirt >>Länk<< har det släppts sa du? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 De som bokat spelet på EB-Games kommer få någon DVD skiva(vet inte på vad), han sa även att det var något hemligt i påsen, och att man skulle även få en T-Shirt ... Så ni som har bokat på EBGames, kommer få San Andreas tröjjor ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 De som bokat spelet på EB-Games kommer få någon DVD skiva(vet inte på vad), han sa även att det var något hemligt i påsen, och att man skulle även få en T-Shirt ... Så ni som har bokat på EBGames, kommer få San Andreas tröjjor ... Ungefär som en sån som Hultan fick av R* för länge sen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts