Siana Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Idag köpte jag mig Diablo II i en liten mysig butik som drivs av en privatperson hemma där vi bor. Det var otroligt länge jag spelat Diablo II, och jag var fruktansvärt sugen, särskilt på att få spela på battle.net. :"> Nu kommer problemet: Varje gång jag tar battle.net på huvudmenyn när jag öppnat Diablo, står det på en ruta: You were disconnected, please reconnect Vad skall jag ta mig till :'( Snälla snälla hjälp, jag är otroligt Diablo sugen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Har fått alla sorts rutor men inte nåt sånt Tror att det är för hög trafik på battle.net. testa senare så borde det funka annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Har fått alla sorts rutor men inte nåt sånt Tror att det är för hög trafik på battle.net. testa senare så borde det funka annars vet jag inte. ok hoppas det...... Annars blir jag.......GGGAAAAAHHHH!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Vafan e de ingen som kan komma med nåt annat tips??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts