Mr.Magic Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Här är en bild på När jag kör Classic mode på banan Los Angles med Nick Kang True SkateBoarding: Streets of LA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Varför ser det ut som om Nick har ganska stora bröst . Vill ha vill ha vill ha... Ska nog köpa det när jag får pengar. Redigerad 24 oktober, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Hahaha Här är en bild från ett påsk ägg, jag tror att han ska vara Star wars Kid A.k.A Ebeeto... Whoops sry Redigerad 24 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 det är ju för mycket joxx och för lite skate.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 det är ju för mycket joxx och för lite skate.. :S Aa, säger detsamma. Jag hatar allt överdrivet skit dom tar med i spelen, alla tråkiga gubbar, special-trick, features osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Aa, säger detsamma. Jag hatar allt överdrivet skit dom tar med i spelen, alla tråkiga gubbar, special-trick, features osv. mm det ska vara som 1,2,3, och 4:an.. lite verkligt.. :S tycker dom ska satsa på seriöst skatespel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Dem kan ju ha ett Classic mode typ som 4an och ett Modern Mode för dem som gillar det nya. Edit: Det jag gillar med Thug2 är Old school banorna som Los angles och Canada från THPS3. Redigerad 24 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 är det nån som har försökt sig på att modda dett underbara spel skäkt från himmelen ( ) jag har iaf inte hittat nån bra sida till det... är det nån som vet nåt?? PS. jag har det till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 mm det ska vara som 1,2,3, och 4:an.. lite verkligt.. :S tycker dom ska satsa på seriöst skatespel Exakt. Det hade varit guld värt med ett skateboardspel som är verkligt, har en verklighetstrogen story (typ att man tar sig till toppen, från att köra på gatan till att bli upptäckt och att bli svinkänd), slow-mo-funktion (aah) och skön "kör"känsla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) är det nån som har försökt sig på att modda dett underbara spel skäkt från himmelen ( ) jag har iaf inte hittat nån bra sida till det... är det nån som vet nåt?? PS. jag har det till PC Jag tror att spelet är uppbyggt som ungefär NFS: Underground så det är typ omöjligt att modda BS så är det onödigt man kan ju göra egen gubbe osv. Edit: Beat my Combo, Punks. Det här är inte min bästa Combo. Edit2: What's the matther kids, cant break my score, huh? Redigerad 26 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har gjort en THUG2 film men jag kan inte få upp den för den tar 8mb så, jag undrar om någon vet en uploading sida som kan ta imot Filmer, Musik osv. Säg inte silentwhisper nu för på den går det bara att lägga upp bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag har gjort en THUG2 film men jag kan inte få upp den för den tar 8mb så, jag undrar om någon vet en uploading sida som kan ta imot Filmer, Musik osv. Säg inte silentwhisper nu för på den går det bara att lägga upp bilder. Skicka den till mig på msn så kan jag lägga upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Waaaahahaaaaa Nu har jag fixat filmen. Gå in på min hemsida tryck på Downloads och sen THUG 2 Film eller om du vill ha en liten bit bara ta Den under. Min Hemsida Redigerad 26 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hahaha Här är en bild från ett påsk ägg, jag tror att han ska vara Star wars Kid A.k.A Ebeeto... Whoops sry går man in i fönstret på andra sidan så ser man en kille som har party med sin get eller rättare sagt geten står i fåtöljen medan killen dansar med en partyhatt... så jävla skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) går man in i fönstret på andra sidan så ser man en kille som har party med sin get eller rättare sagt geten står i fåtöljen medan killen dansar med en partyhatt... så jävla skönt (:!!! haha jag vet och på THUG1 på tampa så står den där feta polisen bakom stripp klubben och kollar in en get bakifrån och pekar på hans röv (:!!! Edit: Vad har du för rekord combo/poeng? Redigerad 26 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Jag undrar om THUG2 är något att ha till pc? Funderar starkt på att köpa det. Hade ärligt talat ingen aning om att fanns till PC :"> Skriv gärna lite saker som är positiva, samt negativt. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Waaaahahaaaaa Nu har jag fixat filmen. Gå in på min hemsida tryck på Downloads och sen THUG 2 Film eller om du vill ha en liten bit bara ta Den under. Min Hemsida På din sida så finns det ju en guide hur man hackar hotmail. Men det är möjligtvis inte så att du har en hotmail som är så här Lost_password0@hotmail.com ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 oj, du kom på mig oscar du är så himmla smart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Förlåt att jag drar upp tråden, men jag kan inte importera mitt eget face i spelet, följande ruta dyker upp, även om jag har rätt filformat och bilden är 128x128 pixlar... Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts