Wild_hawk Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 (redigerad) Någon som spelat detta underbara spel än? Jag har "skaffat" (hittade det i en pirathamn) det till ps2 och tyckte de va fett najs Redigerad 8 oktober, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 min kompis skulle köra de idag men de blev 1vecka försenat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 aaa jag har det.... Verkar som om det är inne att bilden är lite suddig....den är det i T.H.U.G 2 och Battlefront...Men Underground 2 är annars riktigt kul...men jag måste säga att skatearna är ruskigt fula... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 tycker det var ganska tråkigt, thps2 är fortfarande bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Någon som kan hänvisa till trailers, filmer, recensioner, previews, demos? Är lite intresserad förstår ni, som det THPS2-fan jag en gång var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Jag tycker THPS4 var roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Någon som kan hänvisa till trailers, filmer, recensioner, previews, demos? Är lite intresserad förstår ni, som det THPS2-fan jag en gång var Här. Men det står inte så mycket om spelet där så testa gamespot.com Jag skall köpa det imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 WOW Steve-o är med i spelet niice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Weeman också Är THUG2 roligare än Thug1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Weeman också Är THUG2 roligare än Thug1? Mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Jag har THUG 1 och det är ju skitsköj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Jag har THUG 1 och det är ju skitsköj! Thug1 är för lätt jag har klarat det runt 20 gånger och jag kan klara det igen på ungefär 1 timme och jag kan få ungefär 300 000 000 poäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Det blir ju mindre och mindre skateboard för varje del i serien. I THUG 2 handlar det mest om att förstöra saker, "tagga" saker, köra rullstol och andra idiotiska färdmedel. Och varför tog de bort 80% av skatarna som var med i THUG? THPS2 är fortfarande bäst men detta duger ändå som tidsfördriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Jag håller med dem överdriver med Saker. Det hade räkt med Create-A-Skater, Park, Board och Tag. Jag tycker fortfarrande THPS4 var roligast för där fanns mest uppdrag och det var skit svårt att klara även fast jag har alla Tony hawk spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 (redigerad) Tycker det är ganska kul! Kolla min gubbe föressten... Redigerad 9 oktober, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Haha, en muterad pirat-Gordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Hur fick du in bilden? För det finns väll bara till Gaycube, PS2 och Xlåda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 På www.***********.*** kan man hitta Pc version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Är det någon som spelar THUG 2 online på ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) Hur fick du in bilden? För det finns väll bara till Gaycube, PS2 och Xlåda? nvm... Det finns till PC också... Redigerad 12 oktober, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts