Donkeey Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 en Mercedes S65 AMG för att dom är så jävla snygga ! och kanske ändra den så att den klarar att axa ikap en infernus och sen axa ifrån igen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Ett förslag är att göra en själv. Även fast du inte kan så kan du ju försöka lära dig. För det är väl ganska mycket skojigare att säga till dina kompisar att du gjort bilen själv istället för att säga att du tankade den på internet? Har för mig om att grimn gjorde en tråd för nybörjare. Du kan ju kolla i den om hur man gör vetja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 men jag är en sån som vill göra en bill och sen ändrar mig och börjar på en annan... och så är jag inge bra på att bygga bilar kan inte nån göra en sån eller säga vart man kan hitta en sån att ladda ner... ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Vill du inte göra en själv så får du använda allas vår vän google. http://www.google.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 men jag är en sån som vill göra en bill och sen ändrar mig och börjar på en annan... och så är jag inge bra på att bygga bilar kan inte nån göra en sån eller säga vart man kan hitta en sån att ladda ner... ?:"> Övning ger färdighet. Sen kan du ju alltid börja o sen tröttna o börja på nåt nytt. O sen när du tröttnat på det nya kan du fortsätta med det gamla. Ungefär som jag gör. Har inte orkar göra nåt på min corvette på flera dar. Men jag kommer nog göra lite mer sen. Brukar bli så. Så jag tycker du ska försöka göra bilen du vill ha själv, avsett om den är dålig eller inte. För den kommer nog bli bra förr eller senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 jag har sökt på google men har inte hittat fram och top bild... annars så skulle ja kunna göra en sån... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 är det en sånn här ni menar? http://www.3dmaxmodels.com.ar/modules/myalbum/photos/11.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 en sida med nåra mercedes ----här---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 ja det äör en sån men vill ha top bild också annars så blir de inge bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts