Jump to content

kan inte

Donkeey
 Share

Recommended Posts

Ett förslag är att göra en själv. Även fast du inte kan så kan du ju försöka lära dig. För det är väl ganska mycket skojigare att säga till dina kompisar att du gjort bilen själv istället för att säga att du tankade den på internet?

Har för mig om att grimn gjorde en tråd för nybörjare. Du kan ju kolla i den om hur man gör vetja...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men jag är en sån som vill göra en bill och sen ändrar mig och börjar på en annan... :P och så är jag inge bra på att bygga bilar :lol: kan inte nån göra en sån eller säga vart man kan hitta en sån att ladda ner... ?:">

Övning ger färdighet. Sen kan du ju alltid börja o sen tröttna o börja på nåt nytt. O sen när du tröttnat på det nya kan du fortsätta med det gamla. Ungefär som jag gör. Har inte orkar göra nåt på min corvette på flera dar. Men jag kommer nog göra lite mer sen. Brukar bli så.

Så jag tycker du ska försöka göra bilen du vill ha själv, avsett om den är dålig eller inte. För den kommer nog bli bra förr eller senare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor