CpTrucken Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 (redigerad) ja... jag undrar om nån vet om man kmr att kunna lira online, asså verisionen till pc. och att de inte är som vc.. måste hålla på ladda ner extra saker :S som sagt.. vet inte om de här har funnits tidigare i forumet.. har kollat men inte hittat! EDIT: BTW... nån som vet om man kan göra Burnouts ??? skulle vara tufft.. Ryka satan Redigerad 8 oktober, 2004 av CpTrucken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 ja... jag undrar om nån vet om man kmr att kunna lira online, asså verisionen till pc. och att de inte är som vc.. måste hålla på ladda ner extra saker :S som sagt.. vet inte om de här har funnits tidigare i forumet.. har kollat men inte hittat! EDIT: BTW... nån som vet om man kan göra Burnouts ??? skulle vara tufft.. Ryka satan Nej, det kommer inte finnas online funktion till Pc vesionen, isf hade dom gjort det till Ps2 versionen också... Burnouts?....tror det.. det ser ut så om man kollar på trailern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Nej, det kommer inte finnas online funktion till Pc vesionen, isf hade dom gjort det till Ps2 versionen också... Burnouts?....tror det.. det ser ut så om man kollar på trailern.. Hmm.. Online till ps2.. Tror nog inte att någon skulle vilja satsa på det.. Isf xbox live.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaren Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Hur skulle det vara? ALLA skulle spirnga omkring och sno bilar och skjuta varandra. helt värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Hur skulle det vara? ALLA skulle spirnga omkring och sno bilar och skjuta varandra. helt värdelöst. Låter kolossalt kul enligt min mening! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Hallå grabbar, det går att spela GTA3 samt GTA:VC online redan. Kolla in http://www.mtavc.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Hmm.. Online till ps2.. Tror nog inte att någon skulle vilja satsa på det.. Isf xbox live.. varför itne? finns hur måna spel som helst med online stöd för ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Hmm.. Online till ps2.. Tror nog inte att någon skulle vilja satsa på det.. Isf xbox live.. Snacka inte skit om PS2ans nätvärks adapter den är ju bra och den har Givit mig mycket glädje Xbox live är ju däremot inget att skryta om... på XB kan man inte ens spela Tony hawk spelen online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Hallå grabbar, det går att spela GTA3 samt GTA:VC online redan. Kolla in http://www.mtavc.com/ laggar as.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 komer nog bara komma online till PC. Jag menar ett "buggigt" MTA till sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 (redigerad) orka MTA vill ha en menu som man ska kunna välja ONLINE, så kmr man in å får välja server.. skulle vara najjs om de va så Redigerad 9 oktober, 2004 av CpTrucken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Låter kolossalt kul enligt min mening! eller hur de verkar hur JÄVLA kul som helst jöö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts