vicecity Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 När kommer jag att få mitt SA om jag har förhandsbokat det. Jag har förhandsbokat på cdon.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 När kommer jag att få mitt SA om jag har förhandsbokat det. Jag har förhandsbokat på cdon.com. Cdon.com får sina spel 2 el 3 dagar innnan release..då skickar dom ut spelen samma dag, och vi får dom antagligen den 29 oktober.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 När kommer jag att få mitt SA om jag har förhandsbokat det. Jag har förhandsbokat på cdon.com. Releasedatumet skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 När kommer jag att få mitt SA om jag har förhandsbokat det. Jag har förhandsbokat på cdon.com. varför inte kolla på cdon.com istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag vågar inte chansa på att få det hemlevererat, hämtar ut det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag vågar inte chansa på att få det hemlevererat, hämtar ut det istället. ehh va? va menar du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 ehh va? va menar du ? han är förmodligen ororlig över att inte få det på releasedagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Meh...! cdon e pålitliga..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 BAH...Har redan bytt in 2 sumpiga spel (Myst 3 Exile & State of Emergency) till en affär och får SA för 99kr på realesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 BAH...Har redan bytt in 2 sumpiga spel (Myst 3 Exile & State of Emergency) till en affär och får SA för 99kr på realesen Hur kan man "byta in" spel? eller har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Hur kan man "byta in" spel? eller har jag missat något? i vissa affärer kan man byta in två spel och få köpa gta sa för 99kr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Precis jag gjorde samma sak, ni som inte förstår det här med byta in, EB Games som förut hette Tradition om det är rätt nu, har ett kampanj pris. Byt in 2 gamla Ps2 spel, det gäller inte alla ps2 spel, endast de som finns med på någon lista som de har .. Byt in 2 Spel och betala sedan 99 kr på release dagen. De hade en av de bästa kampanjen, vet inte om de har kvar den nu, hur som helst ni som inte har ps2 kan köpa det skit billigt där och få GTA:SA på köpet .. Köp 4 begagnade, pris spelar ingen roll, jag valde 4 st för 99 kr, sedan betalar du 700+de spelen du valde, jag fick betala ungefär 1100 kr eller något, sedan lämnade jag bara in 2 spelen som jag precis köpt. och hade 2 för mig själv och lira med. Bra tips för de som vill tjäna bra med pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 En kompis brukar köpa spel från CDON, och han brukar få spelen på Måndag om dom släpps på fredag, så jag vågar inte beställa där ifrån, kör tradition grejen med att byta in 2 spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts