MyStiC Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Okej.. Hmm trist :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 hur går det? ser jädritt cool ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Går inte så bra, Har försökt få in den i spelet nu. Bilen vill inte komma fram. Ska testa mer i morgon. Gonnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 LunCh langa den till Copstar, han är grymm på att få in dom i spelet har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 :"> jag brukar faktiskt bara klara det ibland men jag jobbar INTE så snabbt men om det är nått jag värkligen vill ha så går det fort och den vill jag ha... men jag tror att LuCh e bättre än mig ps. lite rörigt, men om du inte fixar det kan du ksicka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag kan gärna försöka om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Fick in den i spelet utan texturer och utan fälgarna. Ska nog fixas: Jag trode man kunde skippa att göra damage delarna på bilen men det visade sig att det inte gick av någon konstig anledning, så det får ja fixa Få ording på texturerna det konstiga programet tar inte i mott bilderna , Om någon kan något bra program säg till... Få in fälgarna i spelet. fixa lite glipor, normalsen och att rutorna blir helt svarta, hur blir det så? Säkert glömt något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 du kan ha med neon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts