swat Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 på en annan dator så börja mitt tangentbord sluta fungera alltså bara iopåjklöäm sluta funka och detta hände när jag spela cs och nu sitter jag på en annan dator och har testat byta skrivbord men det funkar inte kan nån hjälpa mig! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 byta skrivbord? om du menar att du bytte tangentbord och det funkade inte.. så är det väll nå fel i datorn guess...testa med nya drivrutiner eller vad vet jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bossebass Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Död åt sär skrivningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Död åt sär skrivningar! Tänkte också säga det www.skrivihop.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Om det är trådlöst så kanske det är batterierna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 har tappat så mkt mat på mitt tangentbord, så för ett tag sen så funkade inte A, Ö och K tangenterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Död åt sär skrivningar! orka bry sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 orka bry sig Jag har också tröttnat att bry mig men det är konstigt att folk inte kan lära sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts