Green_Goblin Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Tror du på det själv eller? Det går, chippa my friend! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Vad är en dual-layer dvd ? det är en dvd skiva som har två lager. den läser igenom det ena lagret. dubbelt så mycket minne alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Det går, chippa my friend! Men lol, emulera EM på DX? knappast trovärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Nissen med X-boxen tänker tanka hem de! De går inte att spela PS2 skivor på X-box (har provat hos min polare som har ett moddat X-box) så han tänker vänta tills nån idiot lägger ut de på DC och sen tanka hem de! De här med PC så tycker jag att kontrollerna suger, dom är ju inte trcyk känsliga som på PS2 vilket ger mycke mer känsla. De enda som skiljer är grafiken och de är inte mycke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 XboX använder itne samma språk som PS2, däröfr behöver man en emulator. Och med tanke på att XboX knappt kan spela N64 Spel utan att lagga så tror jhag nog att en ps2 emulator vore idiotiskt att utveckla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Sen så skulle det inte funka med att ploppa in SA skivan i boxxen och starta med emu heller. xBoxen pallar väll inte duallayer? Men PS2 emulator och SA på hd skulle nog funka (behöver inte vara olagligt). Min N64 emu funkar utan lagg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts