Jump to content

GTA SA

Share

Recommended Posts

Det stod att det var två cd-skivor på SA...jag undrar bara om det kommer vara så att man måste byta cd-skiva om man ska åka till ett visst ställe när man bara åker runt... :):P

Annars blir jag irrriterad på dem som tror att jag driver hela tiden.. jag är faktiskt också en människa... (w00t)

Nej det är inte två cd skivor utan en Dual-layer DVD.

Prova att söka lite innan du startar nya topics. Detta har tagits upp i ett antal trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stod att det var två cd-skivor på SA...jag undrar bara om det kommer vara så att man måste byta cd-skiva om man ska åka till ett visst ställe när man bara åker runt... :):P

Annars blir jag irrriterad på dem som tror att jag driver hela tiden.. jag är faktiskt också en människa... (w00t)

Hur som helst hade det ju varit en play skiva o en install..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Särt.. Men man ska inte tro på allt man läser..

Nej, med tanke på att den här notisen fanns i PC gamer nr.86 (februari 2004):

Beställ GTA IV

Amozon i England verkade veta något vi inte visste, när de lade upp möjligheten att förhandsbeställa GTA IV: Sin City. Sedan visade det sig att precis före pressläggningen att Playstation 2-verisionen av spelet mycket rikteigt ska komma den 4:e november. När PC verisionen kommer vet vi ännu inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor