gtalover87 Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Det stod att det var två cd-skivor på SA...jag undrar bara om det kommer vara så att man måste byta cd-skiva om man ska åka till ett visst ställe när man bara åker runt... Annars blir jag irrriterad på dem som tror att jag driver hela tiden.. jag är faktiskt också en människa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Det stod att det var två cd-skivor på SA...jag undrar bara om det kommer vara så att man måste byta cd-skiva om man ska åka till ett visst ställe när man bara åker runt... Annars blir jag irrriterad på dem som tror att jag driver hela tiden.. jag är faktiskt också en människa... Nej det är inte två cd skivor utan en Dual-layer DVD. Prova att söka lite innan du startar nya topics. Detta har tagits upp i ett antal trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Det stod att det var två cd-skivor på SA...jag undrar bara om det kommer vara så att man måste byta cd-skiva om man ska åka till ett visst ställe när man bara åker runt... Annars blir jag irrriterad på dem som tror att jag driver hela tiden.. jag är faktiskt också en människa... Hur som helst hade det ju varit en play skiva o en install.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Hur som helst hade det ju varit en play skiva o en install.. Till dator ja, till PS2 behöver man ju inte precis installera. Men det dröjer ett bra tag innan det kommer till dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 I nyaste nummret av PC gamer (94) stod det att Gta SA ska släppas julen 2005 till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 I nyaste nummret av PC gamer (94) stod det att Gta SA ska släppas julen 2005 till pc. Men no fucking way.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Exakt såhär stod det: trots att Take 2:s ekonomsika rapport tyder på att spelet ska släppas julen 2005 undrar vi varför vi får vänta så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Exakt såhär stod det: trots att Take 2:s ekonomsika rapport tyder på att spelet ska släppas julen 2005 undrar vi varför vi får vänta så länge. Särt.. Men man ska inte tro på allt man läser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Exakt såhär stod det: trots att Take 2:s ekonomsika rapport tyder på att spelet ska släppas julen 2005 undrar vi varför vi får vänta så länge. GAHAHAHAHAHA!!! SUCKERS!! Nej bara skoja, tycker ju självklart synd om er som ska skaffa det till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaren Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Tur att jag kan spela ps2 spel på min xbox då, så man slipper vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Nej bara skoja, tycker ju självklart synd om er som ska skaffa det till pc Tycker synd om oss? Vi slipper ju spela det på konsol. Det är väl vi som ska tycka synd om er, eller, har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Tur att jag kan spela ps2 spel på min xbox då, så man slipper vänta Ehh va? Ps2 spel på din xbox?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaren Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Ehh va? Ps2 spel på din xbox?? Ja men det e perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Tycker synd om oss? Vi slipper ju spela det på konsol. Det är väl vi som ska tycka synd om er, eller, har jag missat något? Haha, nej du har så rätt så rätt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Särt.. Men man ska inte tro på allt man läser.. Nej, med tanke på att den här notisen fanns i PC gamer nr.86 (februari 2004): Beställ GTA IV Amozon i England verkade veta något vi inte visste, när de lade upp möjligheten att förhandsbeställa GTA IV: Sin City. Sedan visade det sig att precis före pressläggningen att Playstation 2-verisionen av spelet mycket rikteigt ska komma den 4:e november. När PC verisionen kommer vet vi ännu inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Ja men det e perfekt Du ljuger, det går fan inte att göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Tycker synd om oss? Vi slipper ju spela det på konsol. Det är väl vi som ska tycka synd om er, eller, har jag missat något? de e jöö synd om er som får cp:ade kontroller..... nee allvarligt alla tycker va dom tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Tur att jag kan spela ps2 spel på min xbox då, så man slipper vänta Tror du på det själv eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Men tänk så här att vi med ps2 kommer kunna spela det långt innan ni kan.. och sen när det kommit till Pc så e de bara o köpa det till pc.. köpa?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 (redigerad) Vad är en dual-layer dvd ? Redigerad 9 oktober, 2004 av GMS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts