jac16 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 har inte du redan skrivit i spelbutiken.se tråden? Nej det var min mamma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag såg en annons på EB-games (tydligen Tradition också) där man kan byta in två gamla PS2, XBOX eller Gamecube spel och få San Andreas till reducerat pris (99 kr). Finns det nån som har gjort det? Vilka spel kan man byta in (accepteras)? Jag har en massa PS2 spel utan fodral, finns det nån möjlighet att byta in dom spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Nej det var min mamma... försöker du vara rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag såg en annons på EB-games (tydligen Tradition också) där man kan byta in två gamla PS2, XBOX eller Gamecube spel och få San Andreas till reducerat pris (99 kr). Finns det nån som har gjort det? Vilka spel kan man byta in (accepteras)? Jag har en massa PS2 spel utan fodral, finns det nån möjlighet att byta in dom spelen? EB Games äger Tradition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Jag såg en annons på EB-games (tydligen Tradition också) där man kan byta in två gamla PS2, XBOX eller Gamecube spel och få San Andreas till reducerat pris (99 kr). Finns det nån som har gjort det? Vilka spel kan man byta in (accepteras)? Jag har en massa PS2 spel utan fodral, finns det nån möjlighet att byta in dom spelen? Jag bytte in Driv3r och THUG. Kan säga med största sannolikhet så måste du ha fodral och manual till spelen, samt dom får inte vara för gamla och repiga. Vilka spel dom tar in får du helt enkelt gå ner och kolla med dom, Det verkar vara lite olika på olika butiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts