Tonzar Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 jag undrar varför det står på gta sajten att man kan förhands boka GTa SA på cdon för 550 och + att gta sajten bjuder på frakten..ochså när man trycker på boka här oså vidare..så står det på cdon att GTA SA kostar 570..! kommer det senare när man har "klickat" vidare nårra gånger att det står att det kostar 550 ? eller ?:S..im confused Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Såg att dom hade höjt priset till 579 kr idag. Dom som hann att köpa för 550 kr får välj vara nöjda. Har tyvärr inga fri frakt koder kvar... men deras giltighetstid gick ändå ut för en vecka sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 de e ju faen vad jag ska vara slö ..äsch..nästan lika bra o köpa den i affären..lika dyrt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 de e ju faen vad jag ska vara slö ..äsch..nästan lika bra o köpa den i affären..lika dyrt.. dyrare i affär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 (redigerad) dyrare i affär! köper den för 539:- i affär... Redigerad 8 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 men jag bokade för typ 2 månader sen, betyder det att jag betalar de 608 kr de gick för sammanlagt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Spela roll några tior hit och dit. 500 - 649 kr är väl spelet värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 dyrare i affär! 99:- spänn är inte dyrt.. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 99:- spänn är inte dyrt.. =P men då blir du av me två andra spel (om de e tradition du menar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 men då blir du av me två andra spel (om de e tradition du menar) Japp Tradition. Jag blev av med 2 tråkiga spel som jag inte lagt ett öre på. Jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azmodan Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 köper det i affär, bor i en såpass liten stad så ingen hinner före mig nere till affären ändå hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 (redigerad) hehe sött, men du är väl ändå den enda som äger ett PS2 alla och andra är med i den lokala idrottsklubben, skojja skämt åsido.... Jag bryr mig egentligen inte om jag får betala 200 eller 700 bara affären leverar i tid Redigerad 9 oktober, 2004 av samminen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gino Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 webhallen.com kostar de 549:- på dessutom tar de typ 24 timmar för dom att skicka spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 hehe sött, men du är väl ändå den enda som äger ett PS2 alla och andra är med i den lokala idrottsklubben, skojja skämt åsido.... Jag bryr mig egentligen om jag får betala 200 eller 700 bara affären leverar i tid Men om du får välja mellan att betala 200 eller 700, väljer du att betala 700 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Men om du får välja mellan att betala 200 eller 700, väljer du att betala 700 då? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Om 700 kr affären levererar så att jag får det på releasedatumet och 200 kr affären en vecka efter betalar jag gärna 700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Om 700 kr affären levererar så att jag får det på releasedatumet och 200 kr affären en vecka efter betalar jag gärna 700 Right, right... I almost believe you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 you better, son, you better.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 På spelbutiken.se kostar det 499-. Men jag vet inte om dom är så pålitliga... Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 På spelbutiken.se kostar det 499-. Men jag vet inte om dom är så pålitliga... Eller? har inte du redan skrivit i spelbutiken.se tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts