Sirius Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Kommer ut väldigt väldigt snart Kommer att vara första världskriget, britter vs tyskar. http://www.thetrenches.net/index.php För tillfället så finns det inte så mycket information ute, men det kommer endast att finnas två klasser av gubbar, infanterister och sedan några påkgubbar (men de har sex granater). Redigerad 7 oktober, 2004 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) nazister? tyskar kanske (ja jag gnäller, så stäm mig! ) Redigerad 7 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Kommer inte de bli som typ Day of Defeat? Bara att de é första världskriget istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Snark. Andra världskriget är rätt utjatat nu om jag ska vara ärlig . Men Battlefield tröttnar man dock aldrig på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Snark. Andra världskriget är rätt utjatat nu om jag ska vara ärlig . Men Battlefield tröttnar man dock aldrig på! e de va ju första värds kriget mod? eller menar du att det var bra med en första ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Första världskriget är ju dubbelt så tråkigt. Blööööööh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 nazister? tyskar kanske (ja jag gnäller, så stäm mig! ) jo men det stämmer ju! : (((((((( Tyskar ska det vara inga nazister nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Varför gör man en mod till gammla Half-Life när man kan göra en till Half-Life 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Varför gör man en mod till gammla Half-Life när man kan göra en till Half-Life 2? för att de inte släppts än kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 det har släppts nu tankar modden just nu får se om den är värd mödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 för att de inte släppts än kanske.... Nej, men snart. Och så har faktiskt Valve släppt de officiella mod- verktygen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts