VickeX Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Hej.Jag har ganska nyss klarat ut GTA VC (Storyline missions only) och jag undrar hur många mission levels man ska ha på ex. Polis updragen för att klara sköld till 15och brand till brandsäker! Snälla kan någon svara ? Och kom inte och säg att det är på fel forum, eller topic title. det är ändå samma fråga. Och vad då fel forum detta är väll Gta sajtens forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Först och främst så får man 150 armor i viligant mission lvl 12 och 150 liv i pizza boy mission lvl 10 och unlimited stamina i paramedic mission lvl 12. Sen skulle du ha skrivit i Vice city forumet inte i modding. Modding har nog inte mycket med detta att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 om du fortsätter så här så tittar du flertalet varningar i vitögat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Här står allt du behöver veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Ok men jag är inte direkt någon som moddar så jag skriver bara i forumen och kollar om det fins några nya moddar, Så. VART ÄNDRAR MAN DET :"> ? Tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Det är bara vi moderatorer/admins som kan flytta trådar. Posta i rätt forum nästa gång så besparar du oss besväret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Tja ingen. Någon som kan försklara för mig hur man klarar Cherry poppers updragen ? Glad för så snabba svar som mögligt (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Tja ingen. Någon som kan försklara för mig hur man klarar Cherry poppers updragen ? Glad för så snabba svar som mögligt (stavning?) Cherry Poppers? Är inte det där man säljer knark genom en glassbil? Tryck bara på trudelutten(TAB) och åk iväg och stanna lite här och där, så kommer det kunder till dig och köper. Gör 50 deals sen är du klar, bara att kliva ur bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Ok tack. det var hur många man behövde göra som jag menade Men hur många mission leves måste man göra får att få 200 i sköld ? jag har kört till mission level 28 och dödade då 283 typ. hur mkt behövs det för att få 200 i sköld. snälla svara // Vicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Du måste klara spelet 100% för att få 200 i health och armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 det svåraste är polisuppdragen. gör den med huntern (den helikoptern som står i militärbasen). det gör saken lite lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts