Jacker Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 San Andreas ska vara ca 5 ggr så stort som Vice City. Så kolla på den bifogade filen och tänk er hur stort VC från kant till kant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 jag tycker att det verkar som att SA är typ 6 ggr så större än VC. men men jag kan ju ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 jag tycker att det verkar som att SA är typ 6 ggr så större än VC. men men jag kan ju ha fel tycker ja men men de e jöö sagt att sa e 4-6 ggr större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 fel skala, vice ska vara mindre, bron från leaf links golf är 2-filig + lite på kanterna, och Dammen i Los Venturas är 4-filig + lite på kanterna och på din jämförelse är de lika stora, dessutom ska hyman stadium vara lika stort som 1 kvarter i san andreas, inte 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Nej, det är du som har fel. SA är 5 ggr så stort som VC och inte 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Om den där bilden stämmer är VC typ 8 gånger mindre än SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Vet, kom på att det blev lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Jag tycker vi lämnar det där. Det går ändå inte att få rätt skala på kartorna. Vänta och se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaren Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Hur i hela världen ska man kunna kolla igenom varenda del på kartan? :S man kommer bli hel snurrig jue.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 San Andreas ska vara ca 5 ggr så stort som Vice City. Så kolla på den bifogade filen och tänk er hur stort VC från kant till kant. tänk att leta efter hiddenpackages i den staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 tänk att leta efter hiddenpackages i den staden omg, har inte tänkt på hur jobbigt dte kommer bli o hitta alla paketen i det där spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Undra hur många hiddenpackages det kommer att finas. Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Undra hur många hiddenpackages det kommer att finas. Vad tror ni? Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 (redigerad) jag tycker att det verkar som att SA är typ 6 ggr så större än VC. men men jag kan ju ha fel om du tar bort allt vatten i mitten av VC och trycker ihop allt land så får det nog plats 6 VC på LS landmassa. Redigerad 9 oktober, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Undra hur många hiddenpackages det kommer att finas. Vad tror ni? 100, fast mer utspridda än dom förra gta-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts