Simon_ume Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jag ska fara till min flickvän den 29:e, kommer hem på söndan och hon följer med och stannar till på torsdan sen vill hon att jag ska åka med hem till henne! Hur mycke hinner jag spela då? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jag undrar. När kommer spelet ut. Har förhands bokat det å allt. men e rätt så förvirrad.. en säger 22 november en säger 26 oktober en säger 29 oktober? o_O 22 november så måste han tagit fel..om det iallfall var oktober så är det det förra datumet. 26 oktober i USA 29 i europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jag ska fara till min flickvän den 29:e, kommer hem på söndan och hon följer med och stannar till på torsdan sen vill hon att jag ska åka med hem till henne! Hur mycke hinner jag spela då? :'( gör slut me henne så du kan spela SA!! hehe men hur viktigt e ett spel jämfört med ett ligg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 gör slut me henne så du kan spela SA!! hehe men hur viktigt e ett spel jämfört med ett ligg? True words from a virgin! Inte fan gör jag slut med min tjej för att sitta och spela ett spel, de är inte hela livet jag kommer ändå kunna spela på kvällarna när hon sover! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 True words from a virgin! Inte fan gör jag slut med min tjej för att sitta och spela ett spel, de är inte hela livet jag kommer ändå kunna spela på kvällarna när hon sover! vem skulle göra det? det var ju precis tvärtom jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 inte för att vara dum men... det står faktist på www.gtasajten.com om ni tittar lite till höger, ganska högt upp så ser ni en "Nedräkning"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 inte för att vara dum men... det står faktist på www.gtasajten.com om ni tittar lite till höger, ganska högt upp så ser ni en "Nedräkning"... men den går ju inte rätt det är väl därför det är ? efter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 jamen sen när du tar musen över den så står de "Gta san andreas (Ps2)". . . . " ? " e juh bara till för sånna som vill veta va d e ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 (redigerad) Det är surt för mig för då börjar jag skolan på måndagen efter Bara en helg ostörd ( förhoppningsviss) med SA när det kunde varit en hel vecka plus en extra helg För mig kan det inte bli bättre vad gäller gta-spelandet, är arbetslös så jag kan spela hur mkt som helst. fast ett jobb vill man ju ändå fixa men det är ju inte det lättaste.. Förresten är det bara jag som också räknar ner från USA´s releasedatum? Jag menar då får man ju se massa grejor från spelet samt kolla betygen. Och när det väl släppts i USA så är det bara 3 dagar kvar till vi får det här Btw, det är bara 2 veckor och 3 dagar kvar tills det släpps i USA Redigerad 8 oktober, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Väntan är outhärdlig, håller med, men jag är inte perverst SA-kåt som vissa andra här. Är man understimulerad i sitt "riktiga" liv kan jag väl förstå att man inte har annat än SA att lätta tankarna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Väntan är outhärdlig, håller med, men jag är inte perverst SA-kåt som vissa andra här. Är man understimulerad i sitt "riktiga" liv kan jag väl förstå att man inte har annat än SA att lätta tankarna på. Ord, jag längtar väldigt mycket, men har så mycket annat på tankarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts