Jump to content

När?!

borna
 Share

Recommended Posts

Jag ska fara till min flickvän den 29:e, kommer hem på söndan och hon följer med och stannar till på torsdan sen vill hon att jag ska åka med hem till henne! Hur mycke hinner jag spela då? :'(

gör slut me henne så du kan spela SA!! hehe

men hur viktigt e ett spel jämfört med ett ligg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är surt för mig för då börjar jag skolan på måndagen efter :(  Bara en helg ostörd ( förhoppningsviss) med SA när det kunde varit en hel vecka plus en extra helg (w00t)

För mig kan det inte bli bättre vad gäller gta-spelandet, är arbetslös så jag kan spela hur mkt som helst. :P fast ett jobb vill man ju ändå fixa men det är ju inte det lättaste.. :)

Förresten är det bara jag som också räknar ner från USA´s releasedatum? Jag menar då får man ju se massa grejor från spelet samt kolla betygen. Och när det väl släppts i USA så är det bara 3 dagar kvar till vi får det här :P

Btw, det är bara 2 veckor och 3 dagar kvar tills det släpps i USA ;)

Redigerad av DistortionSleep
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väntan är outhärdlig, håller med, men jag är inte perverst SA-kåt som vissa andra här. Är man understimulerad i sitt "riktiga" liv kan jag väl förstå att man inte har annat än SA att lätta tankarna på.

Ord, jag längtar väldigt mycket, men har så mycket annat på tankarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor