borna Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jag undrar. När kommer spelet ut. Har förhands bokat det å allt. men e rätt så förvirrad.. en säger 22 november en säger 26 oktober en säger 29 oktober? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jag undrar. När kommer spelet ut. Har förhands bokat det å allt. men e rätt så förvirrad.. en säger 22 november en säger 26 oktober en säger 29 oktober? o_O jag undrar samma sak...alla säger olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jag undrar. När kommer spelet ut. Har förhands bokat det å allt. men e rätt så förvirrad.. en säger 22 november en säger 26 oktober en säger 29 oktober? o_O 22 november e skitsnack 26 oktober kommer det ut i USA 29 oktober i Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) det är ju svinlänge... måste skaffa ett ps2 tills dess man behöver inget speciellt va?vet nån var sån där mus och tangentbords konverter till ps2 finns? Redigerad 7 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 den finns på liksang.com men den finns säkert på nån svenk sida men det är där jag vet aatt den finns iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) det är ju svinlänge... måste skaffa ett ps2 tills dess man behöver inget speciellt va?vet nån var sån där mus och tangentbords konverter till ps2 finns? Jupp, har sett två varianter...dock rätt dyrt för en liten konverterare. Har för mig dem kostade 499:- oavsett modell. EDIT: Fel av mig, besökte XBOX forum strax innan. Så jag var helt inne på det istället för PS2. Ber om ursäkt för misstaget. Redigerad 7 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jupp, har sett två varianter...dock rätt dyrt för en liten konverterare. Har för mig dem kostade 499:- oavsett modell. ja det är lite dyrt för en konverterare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 e de någon som vet om det fungerar med konverter till Gta? Fungerar mus och allt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 e de någon som vet om det fungerar med konverter till Gta? Fungerar mus och allt eller? jag tror det funkar men det är ju inte säkert synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Det finns två USB uttag på PS2an..du behöver ingen konventerare för att spela med mus och tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Här kan du läsa om spelet! San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Det finns två USB uttag på PS2an..du behöver ingen konventerare för att spela med mus och tangentbord iof... men varken mus eller tangentbord går via USB... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Det finns två USB uttag på PS2an..du behöver ingen konventerare för att spela med mus och tangentbord jasså, men har nån här testat me mus o tangentbord till nåt av de tidigare gta spelen? i 3d serien såklart då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 iof... men varken mus eller tangentbord går via USB... trådlösa brukar göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Haha jag har det så jäkla gött San Andreas släpps den 29 oktober i sverige och det är en fredag och sen på måndagen börjar mitt höstlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) iof... men varken mus eller tangentbord går via USB... lever du i stenåldern eller vad!? jag kör allt igenom usb frågan är om det FUNKAR igenom usb, kanske det du menade? Redigerad 7 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 lever du i stenåldern eller vad!? jag kör allt igenom usb frågan är om det FUNKAR igenom usb, kanske det du menade? Japp....tillsammans med fröken flinta Testade att köra min ratt till datorn i Ps2:an...å det funkande... Ska kolla om ja kan få låna en polares tangenbord som går genom usb:n och ett gammalt gta.. så får vi la se om det kan gå... (återkommer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Haha jag har det så jäkla gött San Andreas släpps den 29 oktober i sverige och det är en fredag och sen på måndagen börjar mitt höstlov samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 samma här Det är så för mig också. Ska lira hela lovet Dag/Natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Det är surt för mig för då börjar jag skolan på måndagen efter Bara en helg ostörd ( förhoppningsviss) med SA när det kunde varit en hel vecka plus en extra helg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts